AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #1 Skrevet 24. september 2013 Hvordan finne ut om en kollega er interessert? Han er ikke sjefen min, men har på en måte litt lederansvar likevel. Vi jobber i en stor bedrift med 70 ansatte, på vår avdeling er det ca. 10 ansatte. Om tre uker skal vi på firmatur i fem dager og han har meldt seg frivillig til å ta tog sammen med meg, selv om han praktisk sett burde tatt toget fra et annet sted. Når vi snakker sammen er samtalene ekstra lange, og han vil ofte også snakke med meg om ting som ikke er nødvendige. Jeg har vært syk i perioder, men er frisk nå, da har han fulgt meg opp i stedet for sjefen. Siden han er lønns/regnskapsansvarlig føler han vel at han har et slags sjefsansvar overfor meg, så det har aldri vært noen direkte flørt. Jeg vet ikke om han er singel en gang. Spørsmålet er: hvordan finner jeg ut om han er singel (har ikke turt å spørre, men av det jeg kan se på FB ser det ut som at han er det) og om han er interessert? Han er 32, jeg 29. Anonymous poster hash: f4dae...a95
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #2 Skrevet 24. september 2013 Du kan finne ut om han bor alene eller ei ihvertfall, via Gulesider.no. Anonymous poster hash: 87572...371
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #3 Skrevet 24. september 2013 Du kan finne ut om han bor alene eller ei ihvertfall, via Gulesider.no. Anonymous poster hash: 87572...371 DET finner man ikke ut derfra. Veldig mange har ikke registrert mobilen sin på 1881 eller gulesider (Altså en evt samboer), eller de har jobbtelefon..... Anonymous poster hash: 9ea0c...3a5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå