Sharlett Skrevet 24. september 2013 #1 Skrevet 24. september 2013 Hei. jeg er 22 år, og bor sammen med verdens beste kjæreste. Det skal sies at jeg aldri har vært flink til å regne ut når jeg får mens å den slags, men nå er jeg 100 % sikker på at jeg skulle ha hatt den for en uke siden, men kan ikke se noe til den. Jeg tok en graviditets test, men den testet negativ. For å fortelle litt mere, så har jeg gått på p piller siden jeg ar 14. men for et år siden så slutta jeg på dem. Jeg var på den tiden singel og ingen faste sex partner. November i fjord blei jeg gravid etter en one night stand. Jeg var mye inn og ut av sykehus på den tiden pga en cyste jeg måtte operere bort. (måtte fjerne eggstokken) De fant ut at jeg var gravid med å se på ultralyd når de tittet på cysten min, (jeg hadde ikke merket noe til det). Vi regna ut at jeg var ca 6 uker på vei, men jeg valgte å ta abort. Noen mnd etter dette så møtte jeg min nåværende kjæreste, å jeg startet på p pillene igjen i mars mnd (ca). Å jeg har gått fast på dem siden da. For over en mnd siden så byttet jeg jobb, så for meg blei det mye dobbelt jobbing, lite med søvn og alltid ute av huset, og det førte til at jeg glemte å ta pillene mine over en veldig lang stund. Jeg og kjæresten min har hatt en del sek i mellomtiden, å jeg sitter nå å tenker jeg kanskje kan være gravid? Mensen min har alltid vært regelmessig og aldri sliti med mye smerter. Men nå de siste dagene har jeg kjent stikke smerter i eggstokken min, og vært varm, kaldsvetta, litt kvalm og ingen mens. Som jeg har fortalt så har jeg tatt flere tester, men de viser negativ alle sammen. Hva kan dette være? Noen som plis kan hjelpe meg? Mvh Sharlett
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #2 Skrevet 24. september 2013 Jeg ville dratt til legen om jeg var deg. Siden du har hatt cyster og fått fjernet en eggstokk og nå har noen plager. Disse plagene er ikke tegn på graviditet, om det ikke er en graviditet utenfor livmoren da. Men dra til legen! Anonymous poster hash: 26054...dd3
Sharlett Skrevet 24. september 2013 Forfatter #3 Skrevet 24. september 2013 Jeg var en kjapp tur innom legen forrige uke for å levere en urinprøve (har hatt urinveisinfeksjon) å hu sa at det kunne hende at mensen var sein pga jeg har tatt antibiotika, men hun sa videre "bare vent å se så får du komme tilbake" men jeg har ikke de samme smertene som når jeg hadde cyste. når jeg kjente de første smertene så dro jeg rett til legevakta. Men de smertene jeg har nå er små ubehagelig stikk, og en følelse av at noe blir "dratt" i meg.
Sharlett Skrevet 24. september 2013 Forfatter #4 Skrevet 24. september 2013 Jeg har også fått noen ordentlige smerter i korsryggen. Vondt når jeg står, går eller sitter. veldig dumt siden jeg har en butikkjobb, og går konstant i 6 timer.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #5 Skrevet 24. september 2013 Når du har ubeskyttet sex, er det (så klart) en mulighet for at du er gravid. Ta en test igjen om en ukes tid om du ikke har fått mensen. Anonymous poster hash: 22366...70f
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #6 Skrevet 24. september 2013 Dersom du skulle ha hatt mensen nå, og verken har fått mensen eller positiv test, så har du hatt eggløsning senere enn forventet. Med de fleste tester får du positivt resultat flere dager før du skulle hatt mensen, så enten er du veldig forsinket eller så er mensen rett rundt hjørnet. Alternativt er det noe galt - og da er det bedre å ta en tur for mye til legen enn en for lite. I teorien skal du heller ikke kunne merke graviditetssymptomer dersom du har for lite hCG til å få utslag på en test, så ryggsmertene kommer nok av noe helt annet enn graviditet iallefall. Anonymous poster hash: 22e46...c37
Sharlett Skrevet 25. september 2013 Forfatter #7 Skrevet 25. september 2013 Er bare så rart for har alltid hatt regelmessig mens. Har også lest at flere ikke får positiv før de har vært mange uker på vei, så tenker det kanskje kan være noe der også. Uannsett så må jeg finne ut av det. Jeg føler meg ikke bra. Oppblåst, vondt og føler meg bare nedfor. Går ofte på do for å tisse, prompe og resten.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå