Gjest Kv84 Skrevet 24. september 2013 #1 Skrevet 24. september 2013 Idag så får flere bokhandlere inn en bok jeg ønsker meg, men jeg glemte å spørre om når de får inn bøkene. Noen her som jobber eller som vet når de pleier å få innlevert nye bøker?
Zzyzx Skrevet 24. september 2013 #2 Skrevet 24. september 2013 Hvis det er lanseringsdato i dag så har de nok hatt den på lageret en stund allerede.
Gjest Kv84 Skrevet 24. september 2013 #3 Skrevet 24. september 2013 Hvis det er lanseringsdato i dag så har de nok hatt den på lageret en stund allerede. Var innom flere igår og de sa de skulle få den inn idag, og lurer på om det er for tidlig å dra inn til byen nå. Har telefonagst:) så derfor jeg lurer på om noen vet her.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #4 Skrevet 24. september 2013 Haha, hva heter boken? Jeg kan ringe for deg, jeg! Anonymous poster hash: beaf7...0d2
Gjest Kv84 Skrevet 24. september 2013 #5 Skrevet 24. september 2013 Haha, hva heter boken? Jeg kan ringe for deg, jeg! Anonymous poster hash: beaf7...0d2 Sokker strikking hele året - Bitta Mikkelborg.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #6 Skrevet 24. september 2013 Sokker strikking hele året - Bitta Mikkelborg. Den er i butikkene idag ja fine boka! Anonymous poster hash: 13174...1f8
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #7 Skrevet 25. september 2013 Jeg jobber i en stor bokhandelkjede - de færreste butikkene våre har fått den ennå og ingen i Oslo. Utgivelsesdato betyr som regel datoen boken kommer inn på lager hos leverandør, ikke dagen boken er "tilgjengelig i alle butikker". Vi får f.eks aldri levert bøker på onsdager. Anonymous poster hash: eca85...e45
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #8 Skrevet 25. september 2013 Jeg har jobbet i bokhandel, og da fikk vi "store titler" inn noen dager før utgivelsesdato og måtte vente med å selge dem til utgivelsesdato. Litt mindre omsnakkede titler kom med første levering fra distributør etter utgivelsesfrist. Anonymous poster hash: 9a2f5...629
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå