AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #1 Skrevet 24. september 2013 Inspirert av tråden fotballfrue lurer jeg på en ting. Dere anonyme brukere i tråden til fotballfrue. Dere som leter med lupe etter feil, og disser alt hun sier og gjør. Hvordan er livene deres? Litt nysgjerrig bare. Gift? Barn? God økonomi? Utdannelse? Jobb? Lykkelig? Tør dere svare? Anonymous poster hash: d62c7...d89 2
Snakkis Skrevet 24. september 2013 #2 Skrevet 24. september 2013 Jeg hater ikke fotballfrue, men når det dukker opp noe i media om henne tenker jeg faktisk bare at det hun driver med ser deprimerende ut fordi det er så ekstremt overfladisk. Jeg tenker også altid at hun hadde sett godt ut med noen kilo ekstra (jeg er like tynn som henne og ser på det som ett problem). Bloggen gir meg veldig lite pga den har ikke personlighet og er kjedelig. Jeg har samboer God økonomi En jobb jeg elsker og er ganske lykkelig ja
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #3 Skrevet 24. september 2013 Vil ikke kalle meg hater, men jeg stiller meg bak kritikken som for eksempel Fin Skårderud har kommet med. Jeg er ikke en av de som kommenterer kroppen og utseendet eller interiøret. Jeg kommenterer aldri kroppen til andre mennesker, rett og slett fordi det skaper mer problemer enn det løser. Interiøret og klærne interesserer meg ikke. Smak er individuelt. Men jeg tror bloggen kan være skadelig for lettpåvirkelige jenter og jeg føler ikke at Caroline tar ansvaret sitt på alvor. Uansett; Jeg har samboer. Ingen barn, føler meg litt for ung enda. Ikke kjempegod økonomi, er akkurat ferdig med studier og gått et par måneder arbeidsledig. Men fikk meg jobb nå for litt siden, så nå er snart økonomien på plass og Veldig fornøyd med jobben. Hvorvidt jeg er lykkelig kommer vel helt an på, tviler på at noen går rundt og er konstant lykkelige. Jeg har øyeblikk hvor jeg føler meg lykkelig! Anonymous poster hash: ce8c2...c8f 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #4 Skrevet 24. september 2013 Veldig lykkelig, jobb, hus, mann og barn. Er heller ingen haters, så det er andre ting jeg ikke synes fruen skulle ha frontet så mye. F.eks ekstrem shopping, ekstrem trening, ekstrem perfeksjonisme osv. Jeg skjønner veldig godt at unge jenter ned i 13 års alder blir påvirket negativt. Anonymous poster hash: a1324...ce6
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #5 Skrevet 24. september 2013 Vil ikke si jeg er en hater, men jeg er kritisk. Jeg er selv tidligere spiseforstyrret, og kjenner så igjen hennes jag etter å være flink, perfekt og best, og at man ikke kan avvike fra sine daglige rutiner. Gift? Ja Barn? Er førstegangsgravid, 2 uker lengre på vei enn FF. Jeg har nok ingen ugle i magen da God økonomi? Ja Utdannelse? Ja, bachelor og 2 videreutdanninger Jobb? Ja Lykkelig? Veldig Anonymous poster hash: 34ae6...d79 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #6 Skrevet 24. september 2013 Skifte tittel synes jeg, Fotballfrue kritikere Anonymous poster hash: a1324...ce6 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #7 Skrevet 24. september 2013 Gift? Nei, litt for ung enda. Barn? Nope, om noen år! God økonomi? Ja! Utdannelse? 5 år. Jobb? En jobb jeg elsker! Lykkelig? Jepp! Forøvrig hater jeg ikke FF, hater ingen! men er kritisk og syntes synd på henne Anonymous poster hash: 73683...4c2 2
AnonymBruker Skrevet 26. september 2013 #8 Skrevet 26. september 2013 Sanboer med tre barn. Vi har giftet oss privat, men det er ikke gyldig her, men hvem bryr seg... bor på et oppusset småbruk med hund og husdyr. Universitetsutdanning, jobber to dager i uken da vi har mulighet til det. Hater ingen, men meget kritisk til hva fruen står for..Anonymous poster hash: e4b71...b56
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå