AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #1 Skrevet 24. september 2013 Eg trur det heiter samanslutnad....men er ikkje sikker. Nokon som kan hjelpe?Anonymous poster hash: 447d7...4dd
Gjest navnelapp Skrevet 24. september 2013 #2 Skrevet 24. september 2013 Kva er det du vil seie då? I kva samanheng skal du bruke ordet?
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #3 Skrevet 24. september 2013 Kva er det du vil seie då? I kva samanheng skal du bruke ordet? Godt spørsmål;) når noko er felles for fleire kommuner t.d.....altså samanslutnad i form av grupper som har noko felles. Hm....hvis du forstår.Anonymous poster hash: 447d7...4dd
Gjest navnelapp Skrevet 24. september 2013 #4 Skrevet 24. september 2013 Kommunesamarbeid er jo eit etablert begrep, t.d. samarbeider enkelte kommuner om barneverntenester eller enkelte NAV-tenester. Ei gruppe av kommunar er eit like godt omgrep som samanslutnad, som er eit tungt ord som virkar "omsett".
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #5 Skrevet 24. september 2013 Ja,heilt enig. Dette er ikkje eit begrep eg skal bruke,men ser at i ei nynorskkommune vert brukt dette uttrykket: samanslutning av tenester....då meiner eg det skulle stått samanslutnad? Tunge begrep begge to.....og det burde heite kommunesamarbeid. Berre ein bagatell då men....eg kan ha sansen for detaljar;) takkar for svar.Anonymous poster hash: 447d7...4dd
Gjest navnelapp Skrevet 24. september 2013 #6 Skrevet 24. september 2013 Interkommunalt samarbeid er vel det mest vanlege omgrepet for denne typen oppgåveløysing.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #7 Skrevet 24. september 2013 Begge deler er rett, det betyr det samme. http://www.nob-ordbok.uio.no/perl/ordbok.cgi?OPP=samanslutnad&begge=+&ordbok=nynorsk Anonymous poster hash: 80cbb...352 1
Gjest Eurodice Skrevet 24. september 2013 #8 Skrevet 24. september 2013 Eg trur det heiter samanslutnad....men er ikkje sikker. Nokon som kan hjelpe?Anonymous poster hash: 447d7...4dd Det heter jo "studentsamskipnad". Kan ikke "samskipnad" brukes i denne forbindelsen også?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå