Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Samboeren min er hektet på et online-spill nå en måneds tid. Normalt er jeg en tålmodig sjel, og har ei heller behov for oppmerksomhet 24-7...men det har dessverre tatt helt av med spilling. Dette er en godt voksen mann vi snakker om, så det er ikke en "fjortis" som sitter å spiller.

Han er alltid tidligere hjemme enn meg, før var det så koselig å bli møtt i døren av en blid mann som sa hei og kysset meg. Nå treffer jeg en mann som sitter i sofaen HVER DAG, spiller og ikke er å få kontakt med. Det kan ta opptil 10 minutter før han er ferdig og er "klar til meg".

For det første finner jeg det underlig at en mann på snart 50 vil bruke ALL mulig ledig tid på dette, men tenker at han blir lykkelig og tilfreds av det.

Jeg har gitt klart utrykk for at jeg synes det er kjedelig med all spilling og alt det medfører, og da spesielt at jeg ikke kan snakke med han så lenge han spiller (nesten hele tiden). Jeg sa også at med all spillingen så motarbeider/boikotter han forholdet vårt ved å skape alt annet enn nærhet-rom for kos og småprat.

Han lovde da at han skulle roe det ned, og vi kunne gå tilbake til den trivelige stemningen vi hadde før.

Men siden han er hektet er han tilbake på samme antall timer spilling. Eksempel fra i går: fra han kom hjem kl 14.30 til han la seg kl 23, kun avbrutt av middag og en "litt-spilling-litt-passe-på-at-sønnen-legger-seg"-seanse.

LEI! Og oppgitt over at han ikke skjønner alvoret.

Anonymous poster hash: 6e84a...1be
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han kan flytte sammen med min mann som også spiller toooo much ;-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...