Pimpel Skrevet 24. september 2013 #1 Skrevet 24. september 2013 Det er nesten et år til bryllupsdagen vår, så litt tidlig å tenke på takkekort enda Men har dere tenkt å lage takkekortene selv? Jeg lagde invitasjonene. Bør jeg eventuelt lage takkekortene i samme stil?
Millimani Skrevet 24. september 2013 #2 Skrevet 24. september 2013 Det er jo helt opp til deg. Men lager du dem selv, og skriver dem selv, - gjerne for hånd - ja så blir det jo mye mer personlig Er jo blitt så trendy å bestille alt helt ferdig-skrevet. Dersom du velger å skrive takkekortene for hånd så blir det mer personlig, - og ja om du lager dem helt selv så blir det jo enda mer personlig. Du får se hva som lønner seg mest
borgil Skrevet 24. september 2013 #3 Skrevet 24. september 2013 Stilig hvis de er i samme stil om invitasjonene og det er jo ikke noe i veien for å gjøre kortet ferdog før bryllupet slik at du (dere) har igjen og sette inn bilde® og skrive i dem etter bryllupet
MissEi Skrevet 24. september 2013 #4 Skrevet 24. september 2013 Vi tenker at invitasjonene, menykorten og takkekort skal være i samme stil
Alvina Skrevet 24. september 2013 #5 Skrevet 24. september 2013 (endret) Tror ikke jeg ville holdt meg til samme stil, ikke gjennomført i alle fall. Ville - om kortene skal være hjemmelaget, gitt det hele litt plass for space. Vil du har med bilder, farge eller s/h, når skal kortene sendes, er det plass til en collage med et nåtidsbilde også. Osv. Men det mest enkle er å gå for samme stil, hvis det er en stil du er litt trygg på, og det er du siden du har laget invitasjonene. Men gjør det som inspirerer mest. Edit, det er høst, ville gjort det enkelt, og hatt innslag, men vet ikke hva du er ute etter, og hvilken stil og hva man kan bryte opp med evt fra invitasjonene. Og ikke minst, hvor lang tid skal det ta. Endret 24. september 2013 av Alvina
Pimpel Skrevet 25. september 2013 Forfatter #6 Skrevet 25. september 2013 Takk for svar ! Jeg fant to blogger, hvor de har laget takkekort selv. blogg 1 og blogg 2 Jeg har ikke tenkt å kopiere disse. Men jeg liker veldig godt hvordan de brettet kortene. Jeg lagde ganske enkle invitasjoner, så jeg tror takkekortene vil bli fine i samme stil / farger. Jeg tenker at de trenger ikke være like, men at de har samme farge på papiret. Og at pynten er litt den samme, men ikke likt dekorert. Hvordan fester / limer man bildene på, for at de skal bli finest mulig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå