Wayah Skrevet 28. april 2004 #1 Skrevet 28. april 2004 Noen observante venner av oss oppdaget forrige helg at inni ringen til helten min så står en helt annen dato! 25.10.02! Den har ingenting med oss å gjøre, den er tydeligvis forsøkt slipt bort, men den er skikkelig tydelig, i hvert fall når en vet at den er der. Skal jeg bli sur? Mor hans mente jeg skulle komme meg bort med en gang og klage høylytt. Men siden vi allikevel skal gravere i dem om en måneds tid, tenkte jeg på å vente jeg... Får jo fixa det da, ikke nødvendig å være bråkmaker? Eller har de virkelig dummet seg ut her? Hva synes dere? Tror han lurer på å bytte til en størrelse mindre, vet noen om det blir dyrt? De er et år gamle nå...
Bokalven Skrevet 28. april 2004 #2 Skrevet 28. april 2004 Jeg synes definitivt at du skal oppsøke gullsmeden og påpeke feilen. Dette skal jo ikke skje! Hjelper ikke at den er "forsøkt slipt bort".
monja Skrevet 28. april 2004 #3 Skrevet 28. april 2004 Enig! Klag til gullsmeden. Det hadde iallefal jeg gjort. Skal dere ha samme ringene, men bare bytte til en størrelse mindre på hans? Tviler på at det blir så dyrt for de tar jo vekk litt av ringen. Gullsmeden vi var til gjorde det gratis, men hør med den gullsmeden dere skal bruke.
Gjest Lompa Skrevet 28. april 2004 #5 Skrevet 28. april 2004 :o Har de virkelig solgt ringer som andre har kjøpt før????Ga dere full pris for de? Uansett skal du klage på dette synes jeg!!! Jeg hadde blitt hoppende gæ`ern for noe sånt!
nessi Skrevet 28. april 2004 #6 Skrevet 28. april 2004 Klag med en gang. Bare dumt å vente med sånnt.
Wayah Skrevet 28. april 2004 Forfatter #7 Skrevet 28. april 2004 Javel, da tar jeg ham med når han kommer hjem da... Kanskje... Tenkte også på at den ringen er jo tynnere enn den skulle vært pga slipinga, hvilket betyr at vi har betalt for gull vi ikke har fått :evil:
droopseley Skrevet 28. april 2004 #8 Skrevet 28. april 2004 Javel' date=' da tar jeg ham med når han kommer hjem da... Kanskje... Tenkte også på at den ringen er jo tynnere enn den skulle vært pga slipinga, hvilket betyr at vi har betalt for gull vi ikke har fått :evil:[/quote'] Det var det første jeg tenkte når jeg leste første innlegget ditt. Uansett grunnen til at det er skjedd, er det helt håpløst! Jeg hadde eksplodert hvis jeg hadde funnet ut det. Gjør noe med det NÅ! Fatter ikke at de har gitt dere ringene, for de kunne vel lett smeltet om de?
Gjest Xavia Skrevet 28. april 2004 #9 Skrevet 28. april 2004 Nei hallo!!! Dette må du klage på! Kom deg bort til gullsmeden med en gang!!!
Saeria Skrevet 28. april 2004 #10 Skrevet 28. april 2004 Ja, kom deg dit så fort som overhodet mulig. Sånt kan dere ikke finne dere i! :evil: Gi oss gjerne en rapport om hvordan det gikk. Lykke til!
Gjest Tex Skrevet 28. april 2004 #11 Skrevet 28. april 2004 Løp og klag, ærlig talt det får da være grenser. Jeg hadde stått på døra der sekundet etter at jeg hadde oppdaget det tror jeg..... :evil: Og rapport ønskes ja
Gjest MrsL Skrevet 2. mai 2004 #13 Skrevet 2. mai 2004 Det er jo rart at Gullsmeden har solgt en ring som har vært brukt før??? ........er det ikke............?
Bokalven Skrevet 2. mai 2004 #14 Skrevet 2. mai 2004 Det er jo rart at Gullsmeden har solgt en ring som har vært brukt før??? ........er det ikke............? Jo, det synes jeg virkelig! Ja, og som Saeria undrer jeg nå veldig på hvordan det gikk?
Wayah Skrevet 3. mai 2004 Forfatter #19 Skrevet 3. mai 2004 Dere må nok fortsette helt til i morra med å tromme Skal hen og prate med dem da, tar med svigermor også, hun er bedre til å kjefte enn meg, men jeg gir så klart referat Wish me luck
Scorpina Skrevet 3. mai 2004 #20 Skrevet 3. mai 2004 Ja, er det muuulig :o ??? Nei, gullsmeden har bare med å legge seg langflat for kritikken og rette opp feilen PROMPTE!!!! *trommer med de andre...ehm...trommer'ne og venter på rapport*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå