Gå til innhold

Forstår meg ikke på denne jenten

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Så ja, jeg vil ikke gå så mye i detalj, men jeg sliter med å forstå måten denne jenten oppfører seg på. Vi møttes for en stund siden og fikk en god tone, hun var veldig hyggelig og spurte en del spørsmål om meg når vi først møttes. Vi møttes tilfeldig en gang senere og da ville hun snakke, og spurte om jeg skulle være med på fest. Jeg kunne jo ikke det for jeg var opptatt den dagen, men jeg sa jeg kunne adde hun på face. Av en eller annen grunn så fant hun på å blokke meg fra chatten. Så ja, jeg tenkte jo i grunn da at oi, her får jeg i grunn signaler om å holde meg unna. Så det har jeg gjort, men nå har hun da funnet på å unblokke meg :P Jeg lurer veldig på hva som egentlig skjer :fnise: Forstår ikke så mye av det.

Edit: Presisering

Endret av .-L-.
Videoannonse
Annonse
Skrevet

?

Hvordan vet du at hun hadde blokkert deg og ikke bare hadde på innstillingen ikke søkbar? Så kanskje hun endret det når hun kom på at du skulle legge hun til slik at du fikk lagt hun til?

Anonymous poster hash: 3f808...ffa

Skrevet

Har dere snakket sammen siden sist dere traff hverandre? Mulig hun er litt usikker etter at du avviste henne, og venter på at du skal ta initiativ

Skrevet (endret)

Jeg hadde fått lagt henne til som venn, men jeg fikk henne ikke opp på chatten.

Endret av .-L-.
Skrevet (endret)

Har dere snakket sammen siden sist dere traff hverandre? Mulig hun er litt usikker etter at du avviste henne, og venter på at du skal ta initiativ

Nei, jeg har i grunn bare regnet med at hun blokket meg, så jeg har ikke snakket med henne. Jeg har ikke lyst å "presse meg på" hvis hun ikke ønsker meg tilstede.

Endret av .-L-.
Skrevet

Kan hende hun bare slo av chatten :)

Det var det jeg først tenkte, men så gikk jeg inn for å skrive en melding og da var hun faktisk online, selv om hun ikke kom opp i chatten. Jeg vet ikke helt hvordan det facebook chat greiene funker, men jeg er rimelig sikker på at man ikke kommer opp som online på "messages" når man har skrudd av chatten.

Skrevet

Neste gang får du være litt mer kritisk til hva slags jenter du legger til på facebook. Makan!

• Liker 1
Skrevet (endret)

Neste gang får du være litt mer kritisk til hva slags jenter du legger til på facebook. Makan!

Så tøff du er da. Nei, jeg nok si deg at jeg allerede er ganske kritisk :P

Endret av .-L-.
Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Det var det jeg først tenkte, men så gikk jeg inn for å skrive en melding og da var hun faktisk online, selv om hun ikke kom opp i chatten. Jeg vet ikke helt hvordan det facebook chat greiene funker, men jeg er rimelig sikker på at man ikke kommer opp som online på "messages" når man har skrudd av chatten.

Hvis hun hadde blokket deg hadde du heller ikke sett at hun var pålogget i meldingsgreia, eller hatt muligheten til å sende henne en melding, uavhengig av chatten.

Edit: Eller mener du at hun bare blokket deg fra chatten?

Endret av Raindrops
  • Liker 3
Skrevet (endret)

Hvis hun hadde blokket deg hadde du heller ikke sett at hun var pålogget i meldingsgreia, eller hatt muligheten til å sende henne en melding, uavhengig av chatten.

Edit: Eller mener du at hun bare blokket deg fra chatten?

Funksjonen heter -->Turn on chat for all friends except...

Så kan du legge inn hvem man vil blokke fra chatten som er på venstre side. Av en eller annen grunn så var hun online når jeg klikket inn på henne og fikk henne opp i chat vinduet. Så da tenkte jeg jo først at jeg ikke hadde blitt blokket, men så var det noen som sa at man kom opp online i det chat vinduet selv om man blokker folk fra chatlisten på venstre side, så ja, regner med at det stemmer :P

Endret av .-L-.
Gjest Raindrops
Skrevet

Så kan du legge inn hvem man vil blokke fra chatten som er på venstre side. Av en eller annen grunn så var hun online når jeg gikk inn på messages funksjonen,så jeg tenkte først at hun kanskje bare hadde blokket chatten for alle. Regnte i utgangspunktet med at man ikke kunne få opp at noen er online på den messages funksjonen dersom man hadde blitt blokket, men så var det noen som sa at det gikk ann, så da regnte jeg bare med at jeg ble blokka.

Jeg er klar over funksjonen. Men Facebook har også en blokkeringsfunskjon som stenger deg helt ute, det var litt uklart hvilken du snakket om.

• Liker 2
Skrevet

Jeg er klar over funksjonen. Men Facebook har også en blokkeringsfunskjon som stenger deg helt ute, det var litt uklart hvilken du snakket om.

Åja, ja det var litt uklart.

Gjest Raindrops
Skrevet

Åja, ja det var litt uklart.

:)

Men kanskje hun bare ble stresset. Jeg kunne kommet på å gjort det samme litt i panikk hvis jeg syntes fyren var heit.

Skrevet (endret)

:)

Men kanskje hun bare ble stresset. Jeg kunne kommet på å gjort det samme litt i panikk hvis jeg syntes fyren var heit.

Vel, det kan jo hende. Så ut som hun ble litt sjenert eller satt ut da, når jeg spurte om facebooken hennes, men jeg kan godt ha tolket reaksjonen hennes feil.

Jeg vet som sagt ikke. Greien er at jeg jeg blir satt ut selv, for hun virker jo egentlig veldig hyggelig og jordnær. Så ja, off, dersom jeg skal gå bort til henne nå kommer jeg til å være skikkelig flau.

Samtidig har jeg jo veldig lyst å finne ut hva som egentlig har skjedd :P

Endret av .-L-.
Skrevet

Kanskje hun vil gi deg et inntrykk av at hun har et liv, og er mye mer bizzi enn hun egentlig er? Eller at hun bruker chatten til å kun skrive med folk hun kjenner veldig godt?

Hvordan kan du forresten vite at hun har på den funksjonen på deg, btw???? Ok, kan være jeg ikke har lest nøye nok i tråden.

Skrevet

Vel, det kan jo hende. Så ut som hun ble litt sjenert eller satt ut da, når jeg spurte om facebooken hennes, men jeg kan godt ha tolket reaksjonen hennes feil.

Jeg vet som sagt ikke. Greien er at jeg jeg blir satt ut selv, for hun virker jo egentlig veldig hyggelig og jordnær. Så ja, off, dersom jeg skal gå bort til henne nå kommer jeg til å være skikkelig flau.

Samtidig har jeg jo veldig lyst å finne ut hva som egentlig har skjedd :P

Mann deg opp og ta kontakt med henne ! DET der skal vare nok at du ikke gir lyd fra deg ?

Dessverre så må jeg si at det er ganske stusslig om ikke det skal mer til til å kutte kontakten.

Skrevet

Jeg viser meg bare online for noen veldig få og nære venner. Betyr ikke at alle andre bør holde seg unna - bare at jeg ikke gidder småprate med tusen folk på en gang. Du bør ikke ta det personlig. Tipper du ikke er i listen "nære venner" etc.

Herregud.

• Liker 1
Gjest navnelapp
Skrevet

Så kan du legge inn hvem man vil blokke fra chatten som er på venstre side. Av en eller annen grunn så var hun online når jeg klikket inn på henne og fikk henne opp i chat vinduet. Så da tenkte jeg jo først at jeg ikke hadde blitt blokket, men så var det noen som sa at man kom opp online i det chat vinduet selv om man blokker folk fra chatlisten på venstre side, så ja, regner med at det stemmer :P

Eg har blokkert chat for alle unntatt barna mine, mannen min og to venninner. Alle andre får meg opp som ikkje tilgjengeleg. Det betyr at dei må sende meg ei melding, så svarer eg på den. Med ein gong om eg er online, når eg ser den viss eg ikkje er det. Funksjonen kan altså også brukast omvendt: Blokker alle, unntatt...

Skrevet (endret)

Mann deg opp og ta kontakt med henne ! DET der skal vare nok at du ikke gir lyd fra deg ?

Dessverre så må jeg si at det er ganske stusslig om ikke det skal mer til til å kutte kontakten.

Det er jeg ikke enig i, rett og slett. Jeg blokker folk om jeg ikke ønsker å snakke med de, ikke av andre grunner. Så jeg synes ikke det er stusselig å kutte kontakt dersom en person ikke ønsker at man skal snakke til h*n. Så er det også slik at vi ikke kjenner hverandre. Har snakket med hun to ganger.

Men, jeg ser i grunn feilen jeg har gjort. Har brukt min egen årsaksforklaring til hvorfor man blokker noen og tenkt at andre gjør det på samme måten :P Nei, jeg får bare manne meg opp å prøve å få til noe.

Edit: Presiseringer

Endret av .-L-.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...