AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #1 Skrevet 23. september 2013 Jeg er så lei av å være singel. Jeg har vært singel i 1 1/2 år nå, og ønsker ingenting annet enn å finne en trivelig kar. Hvor er alle de gode gutta? Jeg er nok relativt kresen av meg, men på en lett overflatisk måte (huff). Det vil si at om jeg hadde møtt en snill, morsom og omtenksom mann ville ikke utseende hatt så mye å si. Jeg er nok ikke den som flørter mest av natur, men med hjelp av noen glass med vin kommer denne siden av meg mer fram. Hvordan unngå å bare finne random "one night stands", og heller finne drømmeprinsen? Har den siste tiden (etter en lang tørkeperiode) endt opp med å dra med noen gutter hjem fra byen. Dette er ikke noe jeg egentlig er interessert i, da jeg så mye heller vil ha noe mer langsiktig. Personlighetsmessig er jeg ganske husmorslig av meg, og tør å påstå at jeg er en ganske omsorgsfull person. For meg er det ingeting jeg heller vil enn en dag å få en familie som jeg kan ta vare på. Det er viktig at andre rundt meg har det bra. Jeg har mange gode venner og jeg har ingen problemer med å bli kjent med nye folk. Men av en eller annen grunn er det alltid venninnene mine gutta går etter.. Jeg er 169 og veier 75kg, så jeg har litt ekstra vekt på kroppen. Kan dette være med å påvirke? Jeg er forøvrig 22 år og har et helt alminnelig utseende. Noen som har noen tips til hvor drømmemannen er?? Anonymous poster hash: ba8d0...cfc
MajorasMaske Skrevet 23. september 2013 #3 Skrevet 23. september 2013 Noen som har noen tips til hvor drømmemannen er?? Anonymous poster hash: ba8d0...cfc Åpenbart kun i drømmene dine kanskje?
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #4 Skrevet 23. september 2013 Akkurat samme problemstilling jeg hadde for 2 år siden. Jeg fant min drømmemann på møteplassen. Jeg hadde ALDRI trodd jeg kom til å treffe noen via nettet, i hvert fall ikke en kjæreste! Jeg tror at dagens samfunn er SYKELIG opptatt av utseende og førsteinntrykk. I tillegg til det, er det ikke så lett å finne menn med de rette intensjonene ute på byen. Man kan umulig se på en mann at han er klar for forhold, barn, hus og kone. Derfor valgte jeg å prøve meg på nettdating, bare for å se. Man får mye lettere kontakt med hverandre, lærer å kjenne hverandre før man møtes. Har nesten bare positive ting å si om nettdating! Prøv deg frem, opprett en bruker. Jeg hadde ingen bilder på siden når jeg ble medlem - men det funket for meg! Anonymous poster hash: 89734...1b9
Peis Skrevet 24. september 2013 #5 Skrevet 24. september 2013 At du har litt ekstra på kroppen har ingenting med saken å gjøre. Men hvis du leter etter en gutt sånn i hverdagen kan det være en hindring at du ikke er så flørtete av natur og ikke fortvil, jeg vet hvordan det er. Jeg er på samme måte, flørtingen kommer etter alkoholen. Så gode gutter finnes ute på byen, men er de som meg så er de kanskje litt sjenerte og tør ikke å ta kontakt.
Hermina Skrevet 24. september 2013 #6 Skrevet 24. september 2013 TS Haha, jeg elsker det! Og takk for gode svar til AnonymBruker og Peis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå