Gå til innhold

Innboforsikring...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken innboforsikring anbefaler dere?

Anonymous poster hash: 93019...292
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den billigste ;)

De dekker mye det samme, bare les vilkårene nøye så du vet at det viktigste er dekket, brann, tyveri osv osv.

Skrevet

Sjekk om du har eller kan få billig innboforsikring gjennom medlemskap i fagforbund, OBOS eller lignende.

Og ha et forhold til hvor høy sum du trenger, sånn hvis du må kjøpe alt nytt ved f.eks. brann.

Skrevet

Hvordan har dere beregnet hvor mye dere skal forsikre for? Jeg begynte å regne ut hvor mye alt ville koste om jeg kjøpte alt nytt, men det ble jo helt vanvittige summer...

Anonymous poster hash: fa2ff...54b

Skrevet

Viktig å velge en forsikring med som utbetaler det du har mistet av verdier. Mange velger det billigste alternativet, og tenker ikke på de enorme økonomiske verdiene man faktisk har hjemme! Ville valgt en som koster litt mer, men samtidig dekker et større beløp om man skulle være uheldig..

Skrevet

Hvordan har dere beregnet hvor mye dere skal forsikre for? Jeg begynte å regne ut hvor mye alt ville koste om jeg kjøpte alt nytt, men det ble jo helt vanvittige summer...

Anonymous poster hash: fa2ff...54b

Vel, mister du alt i brann, så må du kjøpe alt på nytt. Alt fra undertøy til deodrant, da blir det fort store summer.

Skrevet

Jeg har innbo igjennom jobben som er LO Favør. Har aldri brukt den men folka på jobben sier de er veldig fornøyd.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...