PrinsesseNila Skrevet 23. september 2013 #1 Skrevet 23. september 2013 Hei! Jeg er på utkikk etter noe nytt å spille på ps3. Jeg ELSKER skyrim, og Fallout 3 og Fallout: New Vegas. The Last of Us var også helt fantastisk. Så jeg lurer på; har noen et bra spill å anbefale meg? Jeg liker spill som er litt "fri", altså der jeg tar quests og er fri til å gjøre det jeg vil. Det er også en fordel om jeg har muligheten til å velge å være en kvinnelig karakter. (Synes det er litt kjipt å løpe rundt å være en mann ) Men det er ikke et must Dessuten, en bra storyline er selvsagt ganske nødvendig. Så ja, hva anbefaler dere til ps3, og hva er så bra med det?
Anoia Skrevet 23. september 2013 #3 Skrevet 23. september 2013 Det er en hel tråd om det her. Riktignok bare om GTA V. Spiller for det meste bare PC-spill, men Red Dead Redemption er jo bra (selv om man er låst til en mannlig karakter).
PrinsesseNila Skrevet 23. september 2013 Forfatter #4 Skrevet 23. september 2013 (endret) Det er en hel tråd om det her. Den handler vell bare om GTA? Kan informere om at jeg ikke synes det er noe gøy i det heletatt. Stryker totalt på storyline for min del. Men takk! Endret 23. september 2013 av Nicla
PrinsesseNila Skrevet 23. september 2013 Forfatter #5 Skrevet 23. september 2013 Riktignok bare om GTA V. Spiller for det meste bare PC-spill, men Red Dead Redemption er jo bra (selv om man er låst til en mannlig karakter). Har hørt endel bra om Red Dead Redemtion ja, kan hende jeg prøver det
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #6 Skrevet 23. september 2013 FIFA 14, og så kjører du på med ultimate team for den ultimate spillopplevelsen. Anonymous poster hash: 1767f...592
PrinsesseNila Skrevet 23. september 2013 Forfatter #7 Skrevet 23. september 2013 FIFA 14, og så kjører du på med ultimate team for den ultimate spillopplevelsen. Anonymous poster hash: 1767f...592 Kommer ikke lenger unna et spill jeg har lyst til å spille. Utdyper nok en gang: action, adventure, RPG (offline), med quests og "fri vilje". Sportspill er ikke av interesse.
Anoia Skrevet 24. september 2013 #8 Skrevet 24. september 2013 Kom på at Dragon Age-spillene også finnes til ps3! Har spilt dem på pc, de er blant mine absolutte favoritter!
PrinsesseNila Skrevet 24. september 2013 Forfatter #9 Skrevet 24. september 2013 Kom på at Dragon Age-spillene også finnes til ps3! Har spilt dem på pc, de er blant mine absolutte favoritter! Det høres/ser gøy ut! :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå