Gå til innhold

Forelsket i norsk B/C-kjendis

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei

Jeg er veldig fascinert og betatt av en norsk kjendismann. Vet ikke om det er lov å bruke ordet forelsket da jeg ikke kjenner ham personlig, men. Jeg sier ikke hva han heter, selv om det sikkert er mulig å gjette seg fram til ut i fra beskrivelsene :laugh:

Han er helt i slutten av 20-årene, jobber i NRK og vel... ja. Man ser han på TV, men ikke fast - om det gir mening. Jeg syns han virker som en utrolig jordnær, god og sjarmerende fyr. Jeg klarer bare ikke få han ut av tankene. Sitter på NRK Nett-TV og søker han opp i håp om å finne enda flere videoer av han.

Han er (dessverre for min del) gift. Jeg er ikke ute etter å ødelegge noens ekteskap, selv om jeg selvfølgelig lever i håpet om at han en dag blir singel.

Jeg høres sikkert ut som en tåpelig fjortis. Jeg er 19 år, men det er kanskje ikke så mye bedre :smoke:

Allikevel føler jeg en sterk trang til å fortelle han at jeg syns han er flink, sjarmerende og talentfull - uten at det oser stalker og forelskelse. Jeg vil ikke freake han ut, og jeg er relativt flink til å ordlegge meg. Jeg vil bare at han skal lese noe jeg skriver til ham. Fins det noe håp for å gjøre dette? Han er typisk B/C-kjendis, og jeg vil tro at noen ikke en gang hadde klart å koble utseende til fyren med navnet hans.

Han har Twitter og Instagram, og det er jo en mulighet for å komme i litt kontakt med han. Men er det en dårlig idè? Alle kan jo lese hva som blir skrevet. Jeg håper jo selvfølgelig å få et svar tilbake, men tviler. Jeg vil samtidig skrive noe som skiller meg litt ut fra mengden uten at det blir "too much" :herremann:

Noen innspill?

Anonymous poster hash: 5e8a7...90c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Olav Rønneberg?

Anonymous poster hash: 1bc3a...a12
Skrevet

Hei, fantasier er harmløse så lenge du ikke tar til å stalke vedkommende.

For all del ikke send ham noe av det du har skrevet. Det er sikkert harmløst nok, men uansett. I beste fall får du en "takk for innspillet".

Så ikke ta kontakt med vedkommende.

Virkeligheten er ikke i din favør, i beste fall ødelegger du fantasien din.

Anonymous poster hash: 08b84...8cb
  • Liker 3
Skrevet

Å ta kontakt med en gift kjendismann på det viset vil ikke føre til noe annet enn at du driter deg loddrett ut .

Anonymous poster hash: 17426...68c

• Liker 3
Skrevet

Hva skjer om du legger en hilsen på hans instagram? I bestefall får en takk og et smilefjes. Hva ønsker du å oppnå? At han forlater kone og barn for deg? Kos deg med fantasien, men la fyren være i fred.

Skrevet

Enig med Elseby13, gifte menn lar man være, uansett hvor kjekke og kjendiser de er :) På tide å komme seg videre!

Skrevet

La mannen og hans familie være i fred! De trenger ingen psykisk ustabil stalke-kvinne i sine liv. Du er tragisk ts.

Skrevet

Lat mannen få være i fred med sin familie. Når han har barn og kone så skal iallfall ikke du komme å blande deg inn.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...