AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #1 Skrevet 23. september 2013 Hei Jeg er veldig fascinert og betatt av en norsk kjendismann. Vet ikke om det er lov å bruke ordet forelsket da jeg ikke kjenner ham personlig, men. Jeg sier ikke hva han heter, selv om det sikkert er mulig å gjette seg fram til ut i fra beskrivelsene Han er helt i slutten av 20-årene, jobber i NRK og vel... ja. Man ser han på TV, men ikke fast - om det gir mening. Jeg syns han virker som en utrolig jordnær, god og sjarmerende fyr. Jeg klarer bare ikke få han ut av tankene. Sitter på NRK Nett-TV og søker han opp i håp om å finne enda flere videoer av han. Han er (dessverre for min del) gift. Jeg er ikke ute etter å ødelegge noens ekteskap, selv om jeg selvfølgelig lever i håpet om at han en dag blir singel. Jeg høres sikkert ut som en tåpelig fjortis. Jeg er 19 år, men det er kanskje ikke så mye bedre Allikevel føler jeg en sterk trang til å fortelle han at jeg syns han er flink, sjarmerende og talentfull - uten at det oser stalker og forelskelse. Jeg vil ikke freake han ut, og jeg er relativt flink til å ordlegge meg. Jeg vil bare at han skal lese noe jeg skriver til ham. Fins det noe håp for å gjøre dette? Han er typisk B/C-kjendis, og jeg vil tro at noen ikke en gang hadde klart å koble utseende til fyren med navnet hans. Han har Twitter og Instagram, og det er jo en mulighet for å komme i litt kontakt med han. Men er det en dårlig idè? Alle kan jo lese hva som blir skrevet. Jeg håper jo selvfølgelig å få et svar tilbake, men tviler. Jeg vil samtidig skrive noe som skiller meg litt ut fra mengden uten at det blir "too much" Noen innspill? Anonymous poster hash: 5e8a7...90c
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #2 Skrevet 23. september 2013 Olav Rønneberg? Anonymous poster hash: 1bc3a...a12
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #3 Skrevet 24. september 2013 Hei, fantasier er harmløse så lenge du ikke tar til å stalke vedkommende. For all del ikke send ham noe av det du har skrevet. Det er sikkert harmløst nok, men uansett. I beste fall får du en "takk for innspillet". Så ikke ta kontakt med vedkommende. Virkeligheten er ikke i din favør, i beste fall ødelegger du fantasien din. Anonymous poster hash: 08b84...8cb 3
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #4 Skrevet 25. september 2013 Å ta kontakt med en gift kjendismann på det viset vil ikke føre til noe annet enn at du driter deg loddrett ut . Anonymous poster hash: 17426...68c 3
Gjest Elseby13 Skrevet 25. september 2013 #5 Skrevet 25. september 2013 Hva skjer om du legger en hilsen på hans instagram? I bestefall får en takk og et smilefjes. Hva ønsker du å oppnå? At han forlater kone og barn for deg? Kos deg med fantasien, men la fyren være i fred.
ella85 Skrevet 30. september 2013 #6 Skrevet 30. september 2013 Enig med Elseby13, gifte menn lar man være, uansett hvor kjekke og kjendiser de er På tide å komme seg videre!
kalinka85 Skrevet 1. oktober 2013 #7 Skrevet 1. oktober 2013 La mannen og hans familie være i fred! De trenger ingen psykisk ustabil stalke-kvinne i sine liv. Du er tragisk ts.
Siri 87 Skrevet 1. oktober 2013 #8 Skrevet 1. oktober 2013 Lat mannen få være i fred med sin familie. Når han har barn og kone så skal iallfall ikke du komme å blande deg inn. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå