LaToya Skrevet 28. april 2004 #1 Del Skrevet 28. april 2004 Lurer på om det er noen som trener kampsport her inne ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymous Skrevet 29. april 2004 #2 Del Skrevet 29. april 2004 trener kick-boxing Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kosepia Skrevet 29. april 2004 #3 Del Skrevet 29. april 2004 Jeg trente Judo og Tae Kwon-Do da jeg var yngre.. Judo 2 år, TKD i nærmere 6 år. Men så kom skadene.. 1,5 år med skader ble det for tungt å komme tilbake, så jeg begynte med hest i stedet :D Men savner virkelig TKD klubben min.. Men jeg vet at de jeg trente sammen med, de trener ikke lengre... I alle fall de fleste av de... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PREDATOR Skrevet 29. april 2004 #4 Del Skrevet 29. april 2004 Trente kyokushin karate tidligere, har lyst og fortsette da,men tiden strekker ikke til, blir vel senere 1 gang tenker jeg :-) Exstrem bra trening... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anglofil Skrevet 14. juni 2004 #5 Del Skrevet 14. juni 2004 Hei hei! Jepp jepp! Jeg trener karate hver eneste dag ... Blir nok aldri lei... Trener Wado-ryu karate :-) .. Mvh Yvonne Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Estrela Skrevet 14. juni 2004 #6 Del Skrevet 14. juni 2004 Har trent judo tidligere, det var morsomt, men bare "bryting", holdegrep og fallteknikker. Kjedelig i lengden. Kunne godt tenkt meg å prøve enten krav maga eller thaiboksing. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gjesta Skrevet 20. juni 2004 #7 Del Skrevet 20. juni 2004 Jeg trente judo ett år, lærte mye.. Clea Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå