AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #1 Skrevet 23. september 2013 Jeg har fått kontakt med to ulike gutter, som begge virker veldig interessert i meg. Føler at jeg ikke kan drive å flørte med to samtidig, så har vært tilbakeholden når det gjelder begge to. Problemet er at de er vidt forskjellige, men kunne tenkt meg å bli bedre kjent/ date begge to! Gutt 1: - Veldig utadvendt, flørtete, sosial og avslappa - Han er veldig glad i jenter, og er kjekk i tillegg, men han har tatt kontakt med meg nesten daglig bare for å småprate, ringer titt og ofte. Virker ikke som han er like mye ute og sjekker damer lengre, han har også nevnt at han kunne tenke seg noe mer seriøst nå. Han har aldri hatt noe forhold, bare masse flørter. Han er 21 år gammel. - Han tar alltid intiativ, men ikke på en masete måte - Vi har mye å prate om, og kommer godt overens. Ler alltid mye når jeg prater med han, og han virker snill tvers gjennom, selv om han er ganske så overflatisk. Har ikke vært med han på tomannshånd, siden vi bor ganske langt unna hverandre. Men prater en del på facebook og telefon. - Noen minus her er jo at han bor langt unna meg, han er veldig opptatt av utseendet til jenter virker det som, men etter hvert som han begynte å prate mer med meg, har han ikke nevnt noe mer om utseendet andre enn meg jenter, verken på godt eller vondt. Gutt 2: - Dette er en gutt som jeg rota med på fylla en gang. Han er like gammel som meg (19) og kommer fra samme sted. (Han bor ca 10-15 min unna meg med bil) - Han er veldig sjenert og stille, med mindre han har drukket. Han kontakter meg hver eneste gang han har drukket, og er da helt ærlig med meg. Han har sagt at han har lyst til å bli bedre kjent med meg, men at han er veldig sjenert. Han har også fortalt at han ikke har rota/kyssa med noen etter den kvelden vi rota (det var i mai), fordi han skulle ønske det kunne bli noe med meg og ikke vil ødelegge noe. - Vi prater ikke så mye med mindre noen av oss er fulle (jeg er også ekstremt sjenert, og har vanskelig for å ta intiativ) men sender snapchats med hverandre ofte. Det er ikke noe spesielt flørtende tone mellom oss, det er når han er full han forteller ting og kommer med komplimenter. - Han er en veldig rolig, kjekk og omtenksom fyr. Han er ikke den som har masse jenter etter seg, og er heller ikke den typen som flørter og styrer mye på. Han er vel ganske lik meg i personligheten. - Problemet med dette, er jo at vi begge er ekstremt sjenerte og jeg faller vanligvis for gutter som er utadvendte og som tar mye intiativ. Men er 99 % sikker på at han er en trofast gutt, og at vi kan komme godt overens om vi blir kvitt den sjenerte tonen mellom oss. Huff, måtte bare få ut noen av tankene mine nå. Syntes det er vanskelig å velge hvem jeg vil prøve å bli bedre kjent med. Jeg er IKKE typen til å date flere samtidig, og kommer neppe til å gjøre det heller. Tror jeg kunne fått det veldig fint sammen med begge to om det skulle blitt noe, men det er ikke enkelt når de er så forskjellige! Gutt 1 er vel mer en sånn som jeg vanligvis faller for, men gutt 2 gjør meg også veldig nyskjerrig og interessert! Vanskelig Anonymous poster hash: bfb61...0c7
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #2 Skrevet 23. september 2013 Bli bedre kjent med begge to tenker nå jeg, og bestem deg når du kjenner de litt bedre. Anonymous poster hash: 03a08...be2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #3 Skrevet 23. september 2013 Syns det er veldig søtt når to sjenerte finner sammen jeg da Anonymous poster hash: 3318d...177
amonyn Skrevet 23. september 2013 #4 Skrevet 23. september 2013 Hvis du ikke vet hvem du skal velge, velger du ingen.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå