Gå til innhold

Angrer, trenger noen gode ord

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg fant en som jeg fikk en useriøs greie med. Vi flørtet, vi kysset, og vi hadde sex. Jeg begynte å få følelser og valgte å avslutte det.

Det gjorde vondt, og nå angrer jeg bittert. Jeg savner å ha den nærkontakten med han. Jeg blir kort i samtalene våre, og litt avvisende. Klarer ikke være meg der...

Men jeg vil ha mer...

Kan ikke noen si at jeg gjorde det riktige? For det føles skikkelig kjipt :(

Anonymous poster hash: a4a18...fd0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes du gjorde det riktige om tilfellet er at han bare vil ha deg fysisk - ikke i et forhold.

Om du fortsetter med han sånn som du gjorde, kan det ende i seriøs kjærlighetssorg når han ikke vil. Stopp mens leken er god og mens følelsene dine er noenlunde grei.

Du kan jo snakke med han og høre hva han vil med deg. Ønsker han mer, kjør på. Vil han bare ha sex, dropp det!

Lykke til :)

Anonymous poster hash: e1f48...75e
  • Liker 1
Skrevet

Her ser du hvordan det går for de som ikke avslutter det i tide. Når du vet han ikke vill noe mer og du begynner å få følelser så gjorde du det riktige.

Anonymous poster hash: ad015...83b
Skrevet

Takk. Jeg trengte å høre dette.

Jeg fortalte han at jeg hadde begynt å få følelser, og han sa at det ikke var gjensidig. Jeg valgte å avslutte det på bakgrunn av det. Det gjør vondt nå. Vil så gjerne være nær han igjen. Tiden til hjelp, sier vi vell.

Det er uvant å sette sånn grenser. Aldri gjort det før. Vet ikke hvor det kom fra, men det falt seg bare naturlig. Gjorde det uten å tenke meg om.

Anonymous poster hash: a4a18...fd0

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...