Gå til innhold

Hvordan sykkel ?


LaToya

Anbefalte innlegg

Hei. Jeg har tenkt å kjøpe meg en ny sykkel.

Skal ha en sykkel som jeg kan bruke i skog og mark. Noen anbefalinger til hvordan sykkel ?

Jeg har ikke peil på dette med dempere og alt sånt. Men jeg mener at et kamerat sa at jeg ikke måtte kjøpe sykkel med demper/gaffel (?) foran ????

Skal ha en sykkel til rundt 3-5.000kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest gjest1

Spør i ein sykkel-butikk du. Eg ville kjøpt meg ein ok offroader med demparar framme, og kanskje under setet. Det er vanlegvis ikkje nødvendig med heildemping (framme, bak og sete) til din bruk.

Kameraten din sa sikkert at du ikkje måtte kjøpe sykkel med gaffel framme. Dersom du har demparar i staden for gaffel får du mykje større sykle-comfort. Lukke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøpte ikke demper, men jeg kjører nesten bare rundt i byen.

Ellers er det bare å anbefale hvis du skal bruke den i skog og mark. Men husk at demper gjør at sykkelen veier litt ekstra, + det blir mer å holde styr på.

Sykkel på rundt 3-5000 er fin pris. For 5000 får du en meget god sykkel.

Noen sykkelbutikker er dyrere enn andre. Sykkeldelisk i oslo er dyrt, men de har bra utvalg.

Jeg har hatt god erfaring med service på Villmarkshuset(i oslo).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Jeg har en Merida matts mountainbike fra Sportshuset. Den betalte jeg 3999 for. Kjempefin!! kan brukes til bybruk(trikkeskinner, fortau osv...) og i skauen. Dempere foran, LX-gir.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...