AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #1 Skrevet 23. september 2013 Jeg drømmer så og si hver natt og husker drømmen når jeg står opp. Hver natt drømmer jeg om kjæresten min. Det trenger ikke være sånn superromantisk, men han er alltid med i drømmen. Hvorfor er det sånn at jeg drømmer om han hele tiden? Vi har vært sammen i flere måneder nå, så jeg tenkte jo at det er noe som kom til å gå over, men tydeligvis ikke De kjærestene jeg har hatt før, har jeg aldri drømt så mye om, men det skal sies at jeg aldri har følt det samme heller. Noen som har det på samme måte? Anonymous poster hash: d6bd0...8d6
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #2 Skrevet 23. september 2013 Drømmer om han nesten hver gang jeg drømmer, og vi har vært sammen i 3 år! Det er som du sier det, det trenger ikke å være big deal eller superromantiskt, ofte er han bare der liksom Anonymous poster hash: 508cb...f77
Gjest tsejG Skrevet 23. september 2013 #3 Skrevet 23. september 2013 Det skjer både titt og ofte, og vi har vært gift i snart 10 år
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #4 Skrevet 23. september 2013 Jeg tror det er fordi han er viktig for deg Snakket nylig om det med han jeg er sammen med nå - vi har drømt en del om hverandre.. noen kjærester drømmer man om, andre ikke. Det har nok både med hvor forelska man er i dem, hva de "gjør" med deg (utvikler du deg fordi du er sammen med vedkommende, for eksempel) og litt med hvor trygg man er på dem kanskje. Anonymous poster hash: c786a...617
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #5 Skrevet 23. september 2013 Jeg drømmer av og til om eksen..eller rettere sagt, mareritt om at vi er blitt sammen igjen og jeg skjønner ikke hvordan i helvete jeg har klart å rote meg opp i dette..og blir drit redd for hvordan min nåværende kjæreste kommer til å takle det..for det er. Han jeg vil være sammen med..blir spesielt stressa med tanke på hvordan jeg skal forklare kjæresten min at det er han jeg vil være sammen med, men av en merkelig og uforståelig grunn er jeg sammen med eksen!!! Huff..det verste jeg vet. Tror det er min verste frykt som hjemsøker meg...har heldigvis ikke drømt det på lenge, så tiden leger alle sår kanskje... Spora helt av her, men siden dere drømmer mye om kjærestene deres så er de vel noe som er i tankene deres ofte og som er betydningsfullt for dere Anonymous poster hash: 7f62a...87b
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2013 #6 Skrevet 23. september 2013 Jeg drømmer av og til om eksen..eller rettere sagt, mareritt om at vi er blitt sammen igjen og jeg skjønner ikke hvordan i helvete jeg har klart å rote meg opp i dette..og blir drit redd for hvordan min nåværende kjæreste kommer til å takle det..for det er. Han jeg vil være sammen med..blir spesielt stressa med tanke på hvordan jeg skal forklare kjæresten min at det er han jeg vil være sammen med, men av en merkelig og uforståelig grunn er jeg sammen med eksen!!! Huff..det verste jeg vet. Tror det er min verste frykt som hjemsøker meg...har heldigvis ikke drømt det på lenge, så tiden leger alle sår kanskje...Spora helt av her, men siden dere drømmer mye om kjærestene deres så er de vel noe som er i tankene deres ofte og som er betydningsfullt for dere Anonymous poster hash: 7f62a...87b Et godt poeng. Jeg drømmer om eksen i blandt, sist strøk jeg han over kinnet og gikk.
-Artemis Skrevet 23. september 2013 #7 Skrevet 23. september 2013 Jeg drømmer også mange lange drømmer hver natt og kjæresten er som oftest med på en eller annen måte. Som oftest ikke noen romantiske greier, når han er borte drømmer jeg dog veldig ofte at jeg ligger å holder rundt han når jeg sover. Har innimellom drøm om at jeg plutselig har sex med eksen min :o En helt forferdelig ekkel kar som jeg er kjempeglad for at jeg er kvitt. Vil egentlig ikke ha sex med han, men han tvinger meg alltid, så blir jeg livredd og aner ikke hva jeg skal gjøre, må jo fortelle kjæresten hva som har skjedd og får kjempedårlig samvittighet. (har på ingen måte lyst til å være med eller ha sex med eksen, er egentlig bare helt enromt glad for å være kvitt han, så aner ikke hva disse drømmene kommer av). Da er det hvert fall veldig deilig å våkne og vite at alt bare er en drøm og så legge seg tett opp til kjæresten min. Men kan også innimellom drømme at kjæresten min er kjempeslem mot meg på de tåpeligste måter
Denobulan Skrevet 23. september 2013 #8 Skrevet 23. september 2013 Noen ganger drømmer jeg bare at han "er" bare der. Mens andre ganger kan jeg drømme at enten meg eller han er utro. Kan våkne av det å være vanvittig sur/sint/trist for så å innse at det var en drøm. Har ingen bekymringer verken den ene eller den andre veien i våken tilstand
juliane Skrevet 24. september 2013 #9 Skrevet 24. september 2013 Jeg drømmer faktisk ganske sjelden om samboeren min. Dvs, han spiller veldig sjelden en hovedrolle i drømmene, men tror han ofte bare er der som en helt naturlig del av drømmen, akkurat som han er en helt naturlig del av livet.
la Flaca Skrevet 24. september 2013 #10 Skrevet 24. september 2013 Han er veldig ofte med i drømmene mine ja, men det er jo ikke så rart egentlig. Han er jo en viktig del av livet mitt. Går mest på sexdrømmer da. (Vært sammen i 13 år).
missdior Skrevet 24. september 2013 #11 Skrevet 24. september 2013 Jeg drømmer aldri om kjæresten min, men drømmer ofte om kjendismenn som jeg visstnok får lov til å ha sex med, av kjæresten min. Snåle drømmer, men jeg har aldri sex med dem !!
Gjest gjest Skrevet 24. september 2013 #12 Skrevet 24. september 2013 Jeg drømmer om mannen min så og si hver natt. Problemet er at han ofte er slem i drømmene. Han prioriterer alt og alle foran meg, han bryr seg ikke om meg i det hele tatt osv osv... Godt han er rake motsetningen i våken tilstand
Anglofil Skrevet 24. september 2013 #13 Skrevet 24. september 2013 Jeg drømmer sjelden om han, men i natt drømte jeg han var utro. Ingen god drøm! Ellers når jeg drømmer om han så drømmer jeg gjerne at han er sammen med Hello Kitty på en eller annen måte. Mvh Yvonne
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå