AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #1 Skrevet 23. september 2013 Hvordan ser en typisk matdag ut for deg? Hvilke måltider går igjen?Anonymous poster hash: e55ac...dc8
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #2 Skrevet 23. september 2013 Spisevinduet mitt går fra klokken 12 til klokken 20 på kvelden. Første måltid er som regel: - Havregrøt + frukt + et glass melk - 1/2 boks kesam/gresk yoghurt/cottage cheese + frukt/bær/syltetøy + et par knekkebrød - Matmuffins laget av egg, kylling, grønnsaker osv Andre måltid er som regel middag, i 15-16 tiden. Som regel etter tallerkenmodellen, altså en del protein(kylling, kjøtt, fisk), en del karbs(ris, poteter..) og resten grønnsaker. Så blir det gjerne et lite mellommåltid i form av frukt/oppkuttede grønnsaker + dip, proteinbarer, mørk sjokolade, en yoghurt osv i 17-18 tiden.. Og siste måltid er som regel rundt 19:30, og da blir det noe av det samme som første måltid. .. er litt forskjellig de dagene jeg trener. Trener som regel enten før spisevinduet mitt(12), og da tar jeg BCAA for å unngå å tære på muskelmasse. Om ikke trener jeg mellom første måltid og middag, eller middag og mellommåltid. Anonymous poster hash: 8ddd0...ae8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå