AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #1 Skrevet 23. september 2013 Hei. Jeg sluttet med ppiller i en uke og så begynte jeg igjen fordi jeg fikk "kalde føtter":) Men blir selvfølgelig glad om jeg blir gravid men lurer kanskje på om jeg har blitt det allerde? Jeg skal i utgangspunktet ha mensen nå men har bare vondt i magen (nederst) sånn menssmerter men det kom litt gammelt blod ut (beklager detaljer) men ingenting mer. Kom litt småblødninger og jeg har fortsatt litt vondt i magen men det er ikke sånn det pleier å være når jeg har mensen. Jeg trenger ikke engang bruke noe bind eller tampong så lite er det. Kan jeg være gravid?? Er så spent og håper egentlig jeg er det ))Anonymous poster hash: e8cf9...a1f
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #2 Skrevet 23. september 2013 Ja, du kan være gravid. Men hva betyr det egentlig at vilt fremmede på et forum mener det? Selv ikke 1000 forumbrukere kan erstatte en graviditetstest.Anonymous poster hash: 654f3...180 3
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #3 Skrevet 23. september 2013 Ja du har et poeng der, men jeg vil bare høre hva andre tenker og om de opplevd lignende uten at de er gravid. Kommer meg ikke på butikken akkurat nå derfor blir det ingen test før i morgen Anonymous poster hash: e8cf9...a1f
Gjest RompeRusk Skrevet 23. september 2013 #4 Skrevet 23. september 2013 Har du hatt sex, kan du være gravid. Ta en test. Case closed 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #5 Skrevet 23. september 2013 Har du hatt sex, kan du være gravid. Anonymous poster hash: 845d7...6bf
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #6 Skrevet 23. september 2013 Ja jeg har hatt sex. Og vi valgte det med vilje, grunnen til at jeg begynte på p piller igjen er fordi jeg ble redd. Men jeg har veldig lyst på et barn og blir kjempeglad hvis jeg er gravid. Og blir skuffet dersom testen er negativ. Men har som sagt vært uten ppiller bare en uke, kanskje to. Husker ikke. Er ikke sikkert det er nok til å bli gravid. Anonymous poster hash: e8cf9...a1f
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #7 Skrevet 23. september 2013 KG er ingen interaktiv graviditetstest. Kjøp en på apoteket! Anonymous poster hash: 845d7...6bf 1
#Sunrise Skrevet 23. september 2013 #8 Skrevet 23. september 2013 et lite tips, ikke ha den overskriften du har;) 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #10 Skrevet 23. september 2013 Synes ikke det var noe gang med overskriften. Hvorfor skal jeg ikke ha det?Anonymous poster hash: e8cf9...a1f
Liveurlife Skrevet 23. september 2013 #11 Skrevet 23. september 2013 Ja du kan være gravid men det kan hende at kroppen reagerer litt på at du sluttet med p piller og begynt igjen. Se det an eller ta test. 1
Miss moneypenny Skrevet 24. september 2013 #12 Skrevet 24. september 2013 Du får nok litt frekke kommentarer pga overskriften, det er veldig mange som spør om de kan være gravide, og svaret er jo som mange påpeker at ja, du kan være gravid. Derfor er det mange som blir litt irriterte virker det som. Men ikke bry deg om det At du blør mindre enn du pleier kan selvfølgelig bety at du er gravid ja, men det kan kanskje også være pga pillene. Uansett, lykke til!
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #13 Skrevet 24. september 2013 Grunnen til at man får "frekke svar" er vel at dette er en av veldig få ting det ikke går an å ha en mening om (iallefall ikke slik at det påvirker utfallet). Det er ikke som når man spør om åpningstidene på polet og velger å stole på at det er åpent tl kl 15 på lørdag fordi flertallet mener det. Oj, ørtitre brukere på et forum tror jeg er gravid, da må jeg vel være det da???Anonymous poster hash: 654f3...180 1
#Sunrise Skrevet 25. september 2013 #14 Skrevet 25. september 2013 Greia er at du får nok mye bedre svar om du har en annen overskrift, for da klikker ikke folk seg inn her, med fordommer:) men du kan være gravid, så ta en test:)
AnonymBruker Skrevet 25. september 2013 #15 Skrevet 25. september 2013 Jeg glemte en pille og ble gravid. Hadde ingen blødning.Anonymous poster hash: 8e8d6...95f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå