AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #1 Skrevet 23. september 2013 Nesa mi er stor og litt skeiv, jeg har ikke knekki den men den er bare sånn. Skal ta neseoperasjon neste år da, kanskje noen vil ha meg da. Er flere gutter som har spurt hvorfor jeg har så stygg nese og jeg blir lei meg Kanskje det er derfor jeg er singel? Anonymous poster hash: 26585...df5
Smilerynker Skrevet 23. september 2013 #2 Skrevet 23. september 2013 Det hørtes ut som nogen umodne menn du har møtt. Alle folk, menn og damer har noe de ikke er fornøyd med, men jeg tror grunnen til at du egentlig er singel er fordi du gir nesen din for mye oppmerksomhet. Se forbi den, smil og vær glad lykke til med operasjonen! PS en stor/skjev nese er ikke turn-off.
Gjest Cartman Skrevet 23. september 2013 #3 Skrevet 23. september 2013 Nesa mi er stor og litt skeiv, jeg har ikke knekki den men den er bare sånn. Skal ta neseoperasjon neste år da, kanskje noen vil ha meg da. Er flere gutter som har spurt hvorfor jeg har så stygg nese og jeg blir lei meg Kanskje det er derfor jeg er singel? Anonymous poster hash: 26585...df5 Ikke ta noen operasjon. Det er ikke nesen din som er problemet. Problemet er disse gutta som plager deg. Skal det være slik at du skal endre ditt utseende for å få dem til å like deg? Hva skjer den dagen du får rynker? Grått hår? Vektøkning etter graviditet? Kroppen din vil gå igjennom mange endringer og det vil være umulig for deg å se perfekt ut hele livet. Du burde rett og slett holde deg unna overfladiske mennesker da de vil backstabe deg når du minst venter det. Du burde heller finne deg en mann som setter pris på deg sånn som du er
Gjest Euforia Skrevet 23. september 2013 #5 Skrevet 23. september 2013 Hvor gammel er du? Nesa di er ikke grunnen til at du er singel, jeg lover deg.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #6 Skrevet 23. september 2013 Ikke ta noen operasjon. Det er ikke nesen din som er problemet. Problemet er disse gutta som plager deg. Skal det være slik at du skal endre ditt utseende for å få dem til å like deg? Hva skjer den dagen du får rynker? Grått hår? Vektøkning etter graviditet? Kroppen din vil gå igjennom mange endringer og det vil være umulig for deg å se perfekt ut hele livet. Du burde rett og slett holde deg unna overfladiske mennesker da de vil backstabe deg når du minst venter det. Du burde heller finne deg en mann som setter pris på deg sånn som du er Men jeg finner jo ingen bra menn Hvis jeg opererer nesen og kanskje tar silikon så vil alle ha meg. Det er jeg ganske sikker på. Anonymous poster hash: 26585...df5
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #7 Skrevet 23. september 2013 Hvor gammel er du? Nesa di er ikke grunnen til at du er singel, jeg lover deg. Jeg er 32. Anonymous poster hash: 26585...df5
Gjest Sinoda =) Skrevet 23. september 2013 #8 Skrevet 23. september 2013 Nesa mi er stor og litt skeiv, jeg har ikke knekki den men den er bare sånn. Skal ta neseoperasjon neste år da, kanskje noen vil ha meg da. Er flere gutter som har spurt hvorfor jeg har så stygg nese og jeg blir lei meg Kanskje det er derfor jeg er singel? Anonymous poster hash: 26585...df5 Jeg kjenner ingen menn som vil ha jenter som har tatt plastikk, så det er fort penger ut av vinduet. Hvorfor finner du ikke bare en mann som også har knekk i nesen, eller en med rødt hår kanskje?
Gjest abcdefgh Skrevet 23. september 2013 #9 Skrevet 23. september 2013 Men jeg finner jo ingen bra menn Hvis jeg opererer nesen og kanskje tar silikon så vil alle ha meg. Det er jeg ganske sikker på. Anonymous poster hash: 26585...df5 nei nei nei nei nei nei nei nei nei
Gjest Euforia Skrevet 23. september 2013 #10 Skrevet 23. september 2013 Men jeg finner jo ingen bra menn Hvis jeg opererer nesen og kanskje tar silikon så vil alle ha meg. Det er jeg ganske sikker på. Anonymous poster hash: 26585...df5 Du er 32 år og har sånne tanker? Dette høres ikke helt bra ut... Jeg tror du trenger noen å snakke med. 1
Gjest Cartman Skrevet 23. september 2013 #11 Skrevet 23. september 2013 Men jeg finner jo ingen bra menn Hvis jeg opererer nesen og kanskje tar silikon så vil alle ha meg. Det er jeg ganske sikker på. Anonymous poster hash: 26585...df5 Er ikke så sikker jeg. Og hva er egentlig en bra mann? Er det en mann som mobbet deg da du hadde stor nese, men som digger deg den dagen du ser ut som Summer Sinn? Jeg jobber i butikk og der har jeg sett mange forskjellige par. Blant annet hadde vi Tom Cruise copycat som var stormforelsket i Erna Solberg (med stavangerdialekt faktisk :O ) Og hu stavangerske Erna Solberg var bare så trivelig å snakke med Du vet aldri hvor amors piler treffer
Ryvita Skrevet 23. september 2013 #12 Skrevet 23. september 2013 Men jeg finner jo ingen bra menn Hvis jeg opererer nesen og kanskje tar silikon så vil alle ha meg. Det er jeg ganske sikker på. Anonymous poster hash: 26585...df5 Vil du like deg selv da? Liker du deg selv, så liker andre deg. Så enkelt, og så vanskelig, er livet...
Veggdyret Skrevet 23. september 2013 #13 Skrevet 23. september 2013 Jeg har en rar nese som jeg aldri har likt, og samboeren min synes at den er det beste ved utseendet mitt. Det finnes garantert menn som synes nesa di er skikkelig søt også! 1
Cpl Nobby Nobbs. Skrevet 28. september 2013 #14 Skrevet 28. september 2013 Nesa mi er stor og litt skeiv, jeg har ikke knekki den men den er bare sånn. Skal ta neseoperasjon neste år da, kanskje noen vil ha meg da. Er flere gutter som har spurt hvorfor jeg har så stygg nese og jeg blir lei meg Kanskje det er derfor jeg er singel? Anonymous poster hash: 26585...df5 Jeg har en fuckfriend med rar nese. Det gjør meg ingenting, dama har likevel et utrolig sexy ansikt, en helt alminnelig pen kropp, veldig søt til tider, og hun er ganske herlig det meste av tiden. Dersom du irriterer deg over nesen din hver gang du ser deg i speilet, og er helt sikker på at livet ditt vil bli bedre med en annen nese, så er det bare å operere. Men om du selv egentlig syns at nesen din er helt grei, det er nå en gang den nesen du har, du er bare obs på at noen gutter har uttalt seg negativt, og tror at dette er noe alle syns, så syns jeg at du bør avvente operasjonen en stund til. Det er tross alt en del av det som er deg, som du kjenner igjen i speilet, en identitet. Det jeg tenker, er at du muligens legger alt for mye vekt på noen kommentarer fra forvokste guttunger uten hverken folkeskikk eller empati. Hva et par tilfeldige fjols med kuk måtte mene om nesen din burde ikke få lov til bety noe mer for deg enn vekten av en enkelt flatlus på en lastebilvekt i Australia. Nå kan jeg bare refere til meg selv, men for hva det er verdt fra en fremmedkar på verdensveven, fy faen jeg har møtt noen hotte damer med spesielle neser. Det har ingenting med noen nesefetish å gjøre, for det har jeg ikke, men alt med å like damer å gjøre. Tøffe damer som har karakter, stil, personlighet, og egner seg for litt skitten dagdrømming. En litt rar nese gir dem bare enda mer positivt særpreg. Gjør ting som gjør deg glad og får deg til å smile. Alle blir penere av å smile. Ikke koster det noe heller, så du kan heller bruke pengene på å kjøpe noen pene klær og litt kake. Kake er godt for humøret. Nå aner jeg ikke hvordan du ser ut, men det er da ikke usannsynlig at du kan betrakte deg selv i speilet og mene at du har en flott rumpe, hva vet vel jeg? Kanskje også pene pupper, lekre ben, nydelige øyne, og en helt grei nese som det ikke er noen grunn til å være lei seg for. Også kan du ha det i bakhodet at du har noen fine damekroppsdeler vi gutta syns det er godt å diskrét hvile øynene på når du er ute blant oss. Jeg kjenner ingen menn som vil ha jenter som har tatt plastikk, så det er fort penger ut av vinduet. Hvorfor finner du ikke bare en mann som også har knekk i nesen, eller en med rødt hår kanskje? Silikonpupper er helt greit. Lepper som ser ut som aperumper er ikke greit.
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #15 Skrevet 28. september 2013 Jeg liker mennesker med særtrekk. Dessuten er det akkurt denne nesen som vil gi deg et godt forhold når du finner en mann. En mann som bryr seg om deg og ikke ditt ytre. Damer som er veldig pene sliter nok ofte i kjærlighetslivet fordi de risikerer å gå inn i forhold på grunn av utseende. Du vil mye heller gå inn i et forhold på tross av utseende. Som de andre sier, det som hindrer deg i å treffe noen er instillingen din, ikke nesen. Kle deg pent, rake skuldre og et stort smil! Anonymous poster hash: a7e77...fe4
AnonymBruker Skrevet 28. september 2013 #16 Skrevet 28. september 2013 Er flere gutter som har spurt hvorfor jeg har så stygg nese og jeg blir lei meg Kanskje det er derfor jeg er singel? Anonymous poster hash: 26585...df5 Neste gang spør du han hvorfor han er både dum og frekk. Om det er medfødt eller skyldes dårlig oppdragelse. Ærlig talt. Anonymous poster hash: f7d5f...5b1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå