Gjest slettetbruker Skrevet 23. september 2013 #1 Skrevet 23. september 2013 Jeg skal til polen med et eller anna fredsresiegreier og klokka 4 drar til gardemoen med buss sammen med klassen. Jeg hadde tenkt å sove på dagen sånn at jeg bare kunne være oppe til jeg dro, men jeg sov liksom bare 3 timer og jeg tviler på at jeg får sove på bussen fordi det alltid er noen forpulte drittunger som skal bråke. Så jeg vet ikke hva jeg skal gjøre, burde jeg sove og stå opp i 3 tida og bare dra ned i pysj og skifte til klær og sminke meg på bussen, eller burde jeg bare være oppe til da???????? UGGH PLIS JEG TRENGER HJELP INGEN GIDDER Å HJELPE MEG
langbein86 Skrevet 23. september 2013 #2 Skrevet 23. september 2013 Legg deg til å sove når du blir trøtt ikveld også har du klokka på tre. Ta med deg ørepropper hvis du har og du blirr trøtt på bussen. Sikkert mange som blir trøtte etterhvert, så kanskje det blir soving på alle?
Gjest slettetbruker Skrevet 23. september 2013 #3 Skrevet 23. september 2013 Legg deg til å sove når du blir trøtt ikveld også har du klokka på tre. Ta med deg ørepropper hvis du har og du blirr trøtt på bussen. Sikkert mange som blir trøtte etterhvert, så kanskje det blir soving på alle? Ja, men greia er at jeg føler meg som døden hvis jeg sover og står opp igjen klokka 3 enn det jeg vil om jeg bare blir oppe
Testosteron Skrevet 24. september 2013 #4 Skrevet 24. september 2013 jeg tviler på at jeg får sove på bussen fordi det alltid er noen forpulte drittunger som skal bråke. På turene mine plages jeg alltid av noen forpulte drittlærere som skal bråke. Det er mye verre
Gjest slettetbruker Skrevet 30. september 2013 #5 Skrevet 30. september 2013 (endret) På turene mine plages jeg alltid av noen forpulte drittlærere som skal bråke. Det er mye verre Nesten alle på turen hadde med foreldrene sine.. Fyfaenijævlafittefaenjegvildrepedi. Reiselederen min var kul da. Swag. Endret 3. oktober 2013 av Tekola
Testosteron Skrevet 1. oktober 2013 #6 Skrevet 1. oktober 2013 Nesten alle på turen hadde med foreldrene sine.. Fyfaenijævlafittefaenjegvildrepedi. Reiselederen min var kul da. Swag. Hva?! En viking?
Gjest slettetbruker Skrevet 2. oktober 2013 #7 Skrevet 2. oktober 2013 Hva?! En viking? Ja! Dette likte naturfaglærern min.. Hørt om han? Han har en besettelse for vikinger. Han har like langt skjegg som gygryd nesten, men Gygryd kler det.
Testosteron Skrevet 2. oktober 2013 #8 Skrevet 2. oktober 2013 Ja! Dette likte naturfaglærern min.. Hørt om han? Han har en besettelse for vikinger. Han har like langt skjegg som gygryd nesten, men Gygryd kler det. Seff har jeg hørt om naturfaglærern din! Jeg hadde ham selv da jeg gikk på ungdomsskolen, men han var ikke så ekstrem da som han er nå. Han blir verre & verre. Hvor skal det ende?
Gjest slettetbruker Skrevet 2. oktober 2013 #9 Skrevet 2. oktober 2013 Seff har jeg hørt om naturfaglærern din! Jeg hadde ham selv da jeg gikk på ungdomsskolen, men han var ikke så ekstrem da som han er nå. Han blir verre & verre. Hvor skal det ende? Han stinker mensen utgått på dato og han kalte seg selv et fittetryne og hver gang jeg sier herregud, sier han; "nei eg er ikkje han" og hver gang han liksom skal banne, skriker han "ISH!" Han var gøy å ha med på Polen turen ja.. Han gikk med napoleonshatt hele tiden. 2
Testosteron Skrevet 2. oktober 2013 #10 Skrevet 2. oktober 2013 han kalte seg selv et fittetryne Han har i det minste selvinnsikt
Gjest slettetbruker Skrevet 2. oktober 2013 #11 Skrevet 2. oktober 2013 Han har i det minste selvinnsikt Hahhaahahaah jeg skrek til Glenn at han var et fittetryne og da sa han; "nei det er vel hller eg som er det" så han sa det ikke helt konkret men fortsatt
Testosteron Skrevet 2. oktober 2013 #12 Skrevet 2. oktober 2013 Han gikk med napoleonshatt hele tiden. Jeg ønsker meg det til jul
Gjest slettetbruker Skrevet 2. oktober 2013 #13 Skrevet 2. oktober 2013 Jeg ønsker meg det til jul Jeg skal kjøpe en til deg bby <3 2
Gjest Tekola Skrevet 3. oktober 2013 #15 Skrevet 3. oktober 2013 Tråden er ryddet for bilde postet uten tillatelse. Dette bryter med forumets regler. Tekola, mod.
Gjest slettetbruker Skrevet 3. oktober 2013 #16 Skrevet 3. oktober 2013 Tråden er ryddet for bilde postet uten tillatelse. Dette bryter med forumets regler. Tekola, mod. Det er jo mitt bilde? Hvafan 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå