Gå til innhold

Jeg er ekstremt opptatt av barn sine rettigheter

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg utdanner meg som barnevernspedagog. Grunnen til det er fordi at jeg hører om at barn ikke blir tatt seriøst når de forteller om vold i hjemmet. Jeg synest at skolene og barnehagene ikke tar barna på alvor. Og derfor er det veldig viktigt at man melder i fra til barnevernet hvis man mistenker at barn blir utsatt for noe i hjemme.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok...

Anonymous poster hash: 1f6bf...40d
  • Liker 2
Skrevet

Så fint for deg

Anonymous poster hash: 12534...99b
  • Liker 1
Skrevet

Tror det ofte er systemet det er noe galt med, ikke de ansatte i systemet.

Mulig du føler du kan redde verden ved å bli barnevernspedagog, men du kommer til å få sjokk når du kommer ut i jobb

Anonymous poster hash: 89d50...5c6

• Liker 3
Skrevet

Barns rettigheter, ikke barn SINE rettigheter.

Skrevet

Les på vg nett nå, artikkel om flere barn som har måttet bo hos overgriper fordi saksbehandlere osv ikke har gjort jobben sin. Det er helt kvalmt..! Barnevernet bl.annet som ikke vil tro på mor for far samarbeider bedre, så da tar tvinger de lille jenta til å bo hos far som missbruker seksuelt. FY F.... Jeg blir dårlig! Håper du vil gjøre en bedre jobb enn så syk mange av de inkompetente som jobber i bv systemet nå da...

• Liker 2
Skrevet

Tråden er ryddet for avsporing.

Sulosi, mod.

Skrevet

Systemet må endres. I kommuner med dårlig råd blir barn en salderingspost og de ansatte i barnevernet må gjøre en jobb de ikke er stolte av. Jeg er selv utdannet barnevernspedagog og var en idealist og ildsjel da jeg gikk ut av skolen i 2001. Tilfeldighetene gjorde at jeg aldri begynte å jobbe i barnevernet. Det er jeg glad for i dag. Jeg kunne aldri hatt en jobb hvor jeg daglig må gå på akkord med meg selv. Lykke til, men husk at du må forsøke å være realistisk i møte med den virkelige verden. Jeg har sett altfor mange gå skikkelig på tryne...

Anonymous poster hash: be782...71a
Skrevet

Systemet må endres. I kommuner med dårlig råd blir barn en salderingspost og de ansatte i barnevernet må gjøre en jobb de ikke er stolte av. Jeg er selv utdannet barnevernspedagog og var en idealist og ildsjel da jeg gikk ut av skolen i 2001. Tilfeldighetene gjorde at jeg aldri begynte å jobbe i barnevernet. Det er jeg glad for i dag. Jeg kunne aldri hatt en jobb hvor jeg daglig må gå på akkord med meg selv. Lykke til, men husk at du må forsøke å være realistisk i møte med den virkelige verden. Jeg har sett altfor mange gå skikkelig på tryne...

Anonymous poster hash: be782...71a

TS virker kanskje litt vel idealistisk, men bedre med sånne verdier i barnevernet enn de som sitter og teller ned til pensjonsdagen.

• Liker 1
  • 2 måneder senere...
Skrevet

Flott at du er opptatt av barn sine rettigheter, men hvofor skriver du det inne her?

Anonymous poster hash: f2591...414

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...