Gå til innhold

En stadig tilbakevendende sak.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har en mann svirrende rundt i hodet mitt. Han har vært der nærmest konstant i noen år. Av og til er han hos meg på ordentlig også, og det er vel mest det som er problemet. Når han dukker opp igjen på ordentlig, gjør det det vanskelig å glemme ham igjen. Det er som om han har en egen evne til å vende tilbake akkurat når jeg er i flyt, og gjør på gode og kjekke ting for meg selv. Sist gang vi så hverandre i vår, så avklarte og avsluttet vi ting (han ville ikke noe mer, sa han), og jeg fokuserte på å glemme ham og komme meg videre. Nå har han gjenopptatt kontakten og sendt meg noen morsomme, men innholdsløse bildemeldinger. Da jeg til slutt konfronterte ham og spurte hva det var han ville - var svaret for å lette på den dårlige stemningen som ble sist, samt fortelle meg at han er gått videre hvertfall, dersom jeg trodde noe annet... Jeg mener, hva i all verden er poenget med å gjøre det? Han må kunne være en mann, og tåle å avvise andre på en ryddig og ordentlig måte -- ikke løpe tilbake for å lette på sin egen dårlige samvittighet og behov for å bli likt! Vi er ikke eller har vært venner, så det er ingen grunn for å fortsette å ta aktiv kontakt med hverandre utover det som er ment å innlede til noe, mener jeg - og har vært tydelig på det. Nå må jo jeg avslutte ham ennå en gang, og er kjempetrist :(

Anonymous poster hash: ab869...9ac
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Superegoist han der. Utrolig surt å rote seg borti sånne. Håper du har fortalt han akkurat hva du mener. Ikke gi han tilfredsstillelsen av å smøre deg for sin egen samvittighets skyld.

Anonymous poster hash: dabf6...cb9
Skrevet

Det beste er å kutte kontakten helt. Slett ham fra facebook. tlf.nr osv...Du vil bare sitte igjen enda mer trist om du ikke gjør det nå.

Anonymous poster hash: 1acad...ae2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...