AnonymBruker Skrevet 30. september 2013 #61 Del Skrevet 30. september 2013 Joda, vi har slakterier, men jeg tror ikke så mange tar seg jobb på slakteriet fordi de liker det, ser du hvor jeg skal hen med dette? Slaktere trives med jobben sin, i samme grad som andre. Slakting er et fag man kan interesse seg for, og gjøre best mulig, og som gir indre tilfredsstillelse når det gjøres best mulig. Folk er forskjellige, selv kobler jeg ikke med folk som tar seg jobb som regnskapsførere eller tannleger, men godtar at de liker det. Andre liker slakt og jakt. Anonymous poster hash: 17c56...39d 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Malanthor Skrevet 1. oktober 2013 #62 Del Skrevet 1. oktober 2013 Slaktere trives med jobben sin, i samme grad som andre. Slakting er et fag man kan interesse seg for, og gjøre best mulig, og som gir indre tilfredsstillelse når det gjøres best mulig. Folk er forskjellige, selv kobler jeg ikke med folk som tar seg jobb som regnskapsførere eller tannleger, men godtar at de liker det. Andre liker slakt og jakt. Anonymous poster hash: 17c56...39d Visse momenter av slakting muligens, men jeg tror (håper) at et fåtall ikke står og venter med boltepistolen eller strømtanga på den neste kua med iver og glede. Da er du ærlig talt ganske så syk. Du kan selfølgelig føle en viss stolthet over og gjøre en hvilken som helst jobb på best mulig måte men la oss ikke overdrive her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå