Donnie Darko Skrevet 28. april 2004 #1 Skrevet 28. april 2004 I min familie har det bestandig vært en tradisjon og stå ved gjerdet og peke og le av alle som raller avgårde i første mai toget. Det slår aldri feil. Du har alltid de middelaldrene damene som har et lodd i det ene øret, rødt hår og nesten tryner i ullteppet eller palestinaskjerfet som de har surra rundt seg. De roper ut slagord som "Ned med alle arbeidsgivere! L.O. er bra!" Så har man de slaskete auf folka som går der med de mest idiotiske parolene hvor de alltid disser høyre, slik som "Høyre er et dårlig parti" eller "høyre er slemme" eller noe i den duren. Neste ut er de naive Sv raddisene som overgår seg selv vært år. De har alltid farverike bannere (siden de fleste av dem har gått et halvt år på grunnkurs tegning form og farge og kaller seg selv kunstnere) hvor det står slike idiotiske ting som "Fred i verden NÅ!" eller "Bush er ansvarlig for alt ondt i hele verden". Selfølgelig ville ikke dette mobile sirkuset være komplett uten R.V. sitt nærvær og den ikke ukjente frasen "knus kapitalismen!". Jepp de pleier å møte mannesterke opp med ca. 2 personer hvert år. Noen flere som gleder seg?
Mann 40 Skrevet 28. april 2004 #3 Skrevet 28. april 2004 Neste ut er de naive Sv raddisene som overgår seg selv vært år. De har alltid farverike bannere (siden de fleste av dem har gått et halvt år på grunnkurs tegning form og farge og kaller seg selv kunstnere) hvor det står slike idiotiske ting som "Fred i verden NÅ!" ... SV- og Høyrevelgere er velgergruppene med høyest utdannelse. Om SV-velgerne har halvårig grunnkurs i form og farge har jeg ikke sett noe statistikk på, men det er mulig du har rett.
Livets datter Skrevet 28. april 2004 #4 Skrevet 28. april 2004 som overgår seg selv vært år. Og i hvilket tog finner du de som skriver slikt som "vært" istedenfor "hvert"?
Donnie Darko Skrevet 28. april 2004 Forfatter #5 Skrevet 28. april 2004 Og i hvilket tog finner du de som skriver slikt som "vært" istedenfor "hvert"? I mitt eget folketog hjemme hos meg. Du må gjerne komme en tur du og.
Dru Skrevet 28. april 2004 #6 Skrevet 28. april 2004 Hehe... Dette er bra. Jeg liker folk som ser slik på ting Jeg har panoramautsikt til hele showet fra leiligheten min, så jeg slipper til og med å gå ut. Blir det bedre?
Gjest Tristessa Skrevet 28. april 2004 #7 Skrevet 28. april 2004 Hehe, dette minner meg om da pappa prøvde å drive en antikommunistisk bølle-konspiratorisk virksomhet sammen med sin datter (meg, for de tungnemme) da naboen vår heiste rødt flagg på 1. mai for flere år siden. Heldigvis fikk mamma fort en slutt på kommunisthetsen. For ordens skyld: min far likte å lure meg da jeg var liten, og har fremdeles en sær sans for humor...
Holly Hobbie Skrevet 30. april 2004 #8 Skrevet 30. april 2004 I min familie har det bestandig vært en tradisjon og stå ved gjerdet og peke og le av alle som raller avgårde i første mai toget. Det slår aldri feil. Du har alltid de middelaldrene damene som har et lodd i det ene øret, rødt hår og nesten tryner i ullteppet eller palestinaskjerfet som de har surra rundt seg. De roper ut slagord som "Ned med alle arbeidsgivere! L.O. er bra!" Så har man de slaskete auf folka som går der med de mest idiotiske parolene hvor de alltid disser høyre, slik som "Høyre er et dårlig parti" eller "høyre er slemme" eller noe i den duren. Neste ut er de naive Sv raddisene som overgår seg selv vært år. De har alltid farverike bannere (siden de fleste av dem har gått et halvt år på grunnkurs tegning form og farge og kaller seg selv kunstnere) hvor det står slike idiotiske ting som "Fred i verden NÅ!" eller "Bush er ansvarlig for alt ondt i hele verden". Selfølgelig ville ikke dette mobile sirkuset være komplett uten R.V. sitt nærvær og den ikke ukjente frasen "knus kapitalismen!". Jepp de pleier å møte mannesterke opp med ca. 2 personer hvert år. Noen flere som gleder seg? Veldig bra innlegg - jeg har selv gaatt i anti-1. mai tog i Oslo i mine Unge Hoyre-dager og det var kjempegoy aa se Rod Ungdom gaa helt av skaftet da de saa oss...Men ikke fullt saa goy aa maatte dukke for aa ikke bli truffet av en neve som holdt en "Nei til Krig"-plakat
Gjest Anonymous Skrevet 1. mai 2004 #9 Skrevet 1. mai 2004 Kansje du skal bruke 1 mai til å lese litt historie? Greit at du har skrevet dette her inne, men håper for guds skyld at du ikke sier dette høyt til noen. Hvilke opphøyd fam.kommer du fra?
Gjest Pterodactylkake Skrevet 1. mai 2004 #10 Skrevet 1. mai 2004 Jeg hater gjester med overdreven bruk av smilende smileys.
Gjest Frigg Skrevet 3. mai 2004 #11 Skrevet 3. mai 2004 Jeg hater gjester med overdreven bruk av smilende smileys. Du, kake, hvis du ikke skal si noe om temaet så kan du vel holde kjeft? Donnie, du går vel rundt i stua med paroler som : "Vi hater alt og alle!"
Donnie Darko Skrevet 3. mai 2004 Forfatter #12 Skrevet 3. mai 2004 Du, kake, hvis du ikke skal si noe om temaet så kan du vel holde kjeft? Donnie, du går vel rundt i stua med paroler som : "Vi hater alt og alle!" ja, faktisk! Jeg har også en t-skjorte som det står skrevet: "Drep alt som er"
Gjest Frigg Skrevet 3. mai 2004 #13 Skrevet 3. mai 2004 ja, faktisk! Jeg har også en t-skjorte som det står skrevet: "Drep alt som er" Inkludert deg selv, selvfølgelig?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå