AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #1 Skrevet 23. september 2013 Møtte en hyggelig fyr på sykehuset (av alle steder!) Snakket noen ganger med ham, men vi presenterte oss aldri for hverandre. Angrer veldig på at jeg ikke spurte om navnet hans! Da kunne jeg i det minste smugkikka på ham på facebook Har ingen opplysninger om ham, er han singel, hvor bor han, hva heter han, hvor jobber han? Det eneste jeg vet er at vi lå på samme avdelinga på sykehuset. Er det i det hele tatt mulig å finne ut av hvem han er? Anonymous poster hash: a85ce...c9e
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #2 Skrevet 23. september 2013 Møtte en hyggelig fyr på sykehuset (av alle steder!) Snakket noen ganger med ham, men vi presenterte oss aldri for hverandre. Angrer veldig på at jeg ikke spurte om navnet hans! Da kunne jeg i det minste smugkikka på ham på facebook Har ingen opplysninger om ham, er han singel, hvor bor han, hva heter han, hvor jobber han? Det eneste jeg vet er at vi lå på samme avdelinga på sykehuset. Er det i det hele tatt mulig å finne ut av hvem han er? Anonymous poster hash: a85ce...c9e Eneste mulighet blir vel å ringe sykehusavdelingen og spørre etter navnet fordi han f.eks.lånte deg en bok som du desverre ikke fikk levert tilbake til ham - eller en lignende liten hvit løgn Anonymous poster hash: 48cd7...531 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #3 Skrevet 23. september 2013 vel, likte ideen Men har sykehuset lov til å oppgi navnet hans? Hmm...noe i den gata ja Anonymous poster hash: b73b5...208
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #4 Skrevet 23. september 2013 Bara att ringe de Anonymous poster hash: 24be1...a64 1
Wiggins Skrevet 23. september 2013 #5 Skrevet 23. september 2013 vel, likte ideen Men har sykehuset lov til å oppgi navnet hans? Hmm...noe i den gata ja Anonymous poster hash: b73b5...208 Tviler sterkt på om de har lov til å oppgi noen som helst informasjon om ham. Pasientdata har rimelig sterkt personvern. 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #6 Skrevet 23. september 2013 vel, likte ideen Men har sykehuset lov til å oppgi navnet hans? Hmm...noe i den gata ja Anonymous poster hash: b73b5...208 Jeg tror det skulle gå greit. siden dere begge var pasienter kan jeg ikke se at detskulle gjøre noe. Taushetsplikt går jo mer på sensitive personlige opplysninger som.feks.helsetilstand, hvilke diagnoser man har osv... Anonymous poster hash: 48cd7...531 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #7 Skrevet 23. september 2013 Du kan jo alltids bryte deg inn på stedet sykehuset oppbevarer overvåknings opptakene sine for så å legge dette ut på internett å be om hjelp til å identifisere han Men fra spøk til alvor. Det enklest er nok som det blir sagt over her, prøve seg med en liten hvit løg. Går det ikke så går det ikke Anonymous poster hash: 1f684...f86 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #8 Skrevet 23. september 2013 Du kan alltids ringe og spørre, men jeg håper de er profesjonelle nok til ikke å gi deg navnet. Jeg håper historien får en lykkelig slutt, men uten at sykehuspersonalet hjelper til. Anonymous poster hash: d8b8c...2ff 2
Pawn Hearts Skrevet 23. september 2013 #9 Skrevet 23. september 2013 Jeg håper det ikke er så enkelt for deg å få tak i navnet hans. Jeg ville iallfall blitt lynforbanna på sykehuset om de ga navnet mitt til en som tilfeldigvis lå på samme avdeling som meg. Tenk deg at det var en mann som syntes at en jente som lå der var søt og gjerne ville ha kontakt med henne etterpå - da er det selvsagt uaktuelt for sykehuset å gi den informasjonen mannen ber om, og det må gå den andre veien også. 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #10 Skrevet 23. september 2013 TS her. Ja, nei dette blir nok ikke enkelt Da får jeg satse på den gode gammeldagse skjebnen da Anonymous poster hash: b73b5...208
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #11 Skrevet 23. september 2013 vel, likte ideen Men har sykehuset lov til å oppgi navnet hans? Hmm...noe i den gata ja Anonymous poster hash: b73b5...208 Nei, de har ikke lov til å gi deg slike opplysninger. Anonymous poster hash: 1d478...3b3
Gjest Inggolf Skrevet 23. september 2013 #12 Skrevet 23. september 2013 Du kan ringe men istedenfor å spørre etter navnet hans så kan du oppgi ditt navn og telefonnr og spørre om personen i den andre enden kan vidreformidle informasjonen. 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #13 Skrevet 24. september 2013 Nææææ, feiger ut på både å ta en hvit løgn og be dem videreformidle informasjon Skal jo tross alt opp på kontroll senere Dumme dumme meg som ikke spurte om navnet hans Anonymous poster hash: b73b5...208
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå