AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #1 Skrevet 23. september 2013 og holder øyekontakt uten å smile, betyr det at han liker det han ser eller at han ikke kan unnvære å se, på grunn av at han syns du er stygg/rar/tykk ? Anonymous poster hash: e989e...cc7
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #4 Skrevet 23. september 2013 Tror vi vet like lite som deg:p TS her Ja, formulerte meg ganske dårlig i hovedinnlegget. Jeg kommer ofte i overnevnte situasjoner, altså er det ikke et engangstilfelle jeg lurer på. Lurer bare på om dere her opplever det samme - at en mann/gutt ser på deg uten å smile? Og hva det skal bety ? Anonymous poster hash: e989e...cc7
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #5 Skrevet 23. september 2013 Sikkert. Nok et fortreffelig innlegg av Gjest. Anonymous poster hash: dc0cf...4b6 8
Gjest klyyyyy Skrevet 23. september 2013 #6 Skrevet 23. september 2013 Jeg kan se på jenter uten å smile å tenke åh hun var fin. 1
:-) Skrevet 23. september 2013 #7 Skrevet 23. september 2013 TS her :)Ja, formulerte meg ganske dårlig i hovedinnlegget. Jeg kommer ofte i overnevnte situasjoner, altså er det ikke et engangstilfelle jeg lurer på.Lurer bare på om dere her opplever det samme - at en mann/gutt ser på deg uten å smile? Og hva det skal bety ? Anonymous poster hash: e989e...cc7 Er aldri godt å vite. Har opplevd det samme når jeg tenker på det ja. Kan være han syns du var pen, men var for sjenert til å gi et lite smil kanskje.. hihi
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2013 #8 Skrevet 23. september 2013 Nok et fortreffelig innlegg av Gjest. Anonymous poster hash: dc0cf...4b6 Ikke sant.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå