Suss81 Skrevet 23. september 2013 #1 Skrevet 23. september 2013 Inspirert av en annen tråd her inne, som mener man kan elsker noen etter 2 mnd. Dere som har vært sammen med deres kjære i noen år klarer dere å beskrive følelsene deres for dem i ord?
Luckiness Skrevet 23. september 2013 #2 Skrevet 23. september 2013 (endret) Nå har ikke jeg vært sammen med min i noen år enda, men velger å svare likevel. Enkelt og greit så er han min avhengighet. Jeg er avhengig av han for å føle meg tilfreds. Han får meg til å føle meg elsket. * jeg er selvsagt selvstendig og klarer å gjøre ting uten han. - Bare så min avhengighet ikke tolkes feil. Endret 23. september 2013 av Luckiness
up! Skrevet 23. september 2013 #3 Skrevet 23. september 2013 Det føles som en dyp, nær og varm glede, der alle puslespillbitene er lagt riktig på plass. Det føles godt og trygt, uavhengig av tid og rom. En følelse av tilhørighet og felleskap. Det helt spesielle vennskapet man bare deler med én. 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #4 Skrevet 24. september 2013 Jeg håper jeg får oppleve det i livet mitt! Spesielt når man blir eldre, så tenker jeg at det er viktig. Nå har jeg jo fortsatt foreldre, søsken, gode venner og mye å gjøre i livet. Men så blir det sikkert ufattelig tomt hvis man blir sittende igjen alene. Jeg tenker at når ektefeller dør med bare ukers mellomrom. Som om den som er igjen bare mister livsmotet. Det er ekte kjærlighet Anonymous poster hash: 6377d...42f
Alja Skrevet 24. september 2013 #5 Skrevet 24. september 2013 Det er en slik følelse som bare forteller deg at det er ekte. You just know it
Suss81 Skrevet 24. september 2013 Forfatter #6 Skrevet 24. september 2013 Det føles som en dyp, nær og varm glede, der alle puslespillbitene er lagt riktig på plass. Det føles godt og trygt, uavhengig av tid og rom. En følelse av tilhørighet og felleskap. Det helt spesielle vennskapet man bare deler med én. Jeg kjenner veldig godt igjen denne beskrivelsen! Interessant egentlig at det er noen fellesnevnere Den tilhørligheten og bare å føle nærheten til den andre gjør at man blir sterkere og ett bedre menneske enn man trodde man kunne bli. Bare det å møte blikket hans i en situasjon jeg føler meg svært utrygg i gjør at jeg blir veldig trygg igjen. Jeg kjenner det er veldig vanskelig å forklare følelsene jeg har for forloveden min med ord, men jeg synes du traff veldig godt Jeg klarer ikke multisitat (eller hva det heter) men den avhengigheten som en bruker nevnte over her kjenner jeg ikke like mye igjen. Min avhengighet av min kjære tilhørte heller forelskelsen og ikke så mye de dypere følelsene jeg har nå, men folk er jo forskjellige 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #7 Skrevet 24. september 2013 Hvis det er en person jeg kunne dødd for, eller drept for. Anonymous poster hash: 9cdbc...f4f 1
Havbris Skrevet 24. september 2013 #8 Skrevet 24. september 2013 Det er en varm følelse som kjennes når jeg tenker på mannen min gjennom snart 23 år- alt vi har opplevd, krisen som vi klarte oss igjennom, den historien vi har skapt sammen, og de flotte barna våre. Det er ingen som kjenner meg så godt som han, det er heller ingen som har sett meg så sårbar som han har sett meg. Livet sammen med han har lært meg mye. 2
Anglofil Skrevet 24. september 2013 #9 Skrevet 24. september 2013 Det er en varm følelse og god følelse. Og jeg kjenner den aller mest i de tilfeller jeg er redd for at noe skal skje med mannen min. Da får jeg en stikkende og voldsom følelse inni meg. Tanken på å leve uten mannen min er for meg såpass vond at det gjør at jeg vet at jeg elsker han. Mvh Yvonne
missdior Skrevet 24. september 2013 #10 Skrevet 24. september 2013 Det føles som en dyp, nær og varm glede, der alle puslespillbitene er lagt riktig på plass. Det føles godt og trygt, uavhengig av tid og rom. En følelse av tilhørighet og felleskap. Det helt spesielle vennskapet man bare deler med én. For en fantastisk beskrivelse! Det føles faktisk akkurat sånn. Kan også legge til at jeg ikke føler meg "hel" uten at han er i nærheten. 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #11 Skrevet 24. september 2013 Det er en varm følelse som kjennes når jeg tenker på mannen min gjennom snart 23 år- alt vi har opplevd, krisen som vi klarte oss igjennom, den historien vi har skapt sammen, og de flotte barna våre. Det er ingen som kjenner meg så godt som han, det er heller ingen som har sett meg så sårbar som han har sett meg. Livet sammen med han har lært meg mye. Det er så fint å ha ditt perspektiv her inne, blant alle unge jenter og ferske forhold. :-)Anonymous poster hash: 6377d...42f
Teethgrinding Skrevet 24. september 2013 #12 Skrevet 24. september 2013 For min del er det følelsen av å kjenne at man har noen som står i hjørnet ditt 100%. Noen som virkelig ser meg. En følelse av at man hører sammen med et indre i en annen person.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå