AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #1 Skrevet 23. september 2013 Hei! Vi har en liten Chihuahua som allerede nå viser tegn på å fryse når vi er ute. Har bare erfaring med skikkelige pelshunder fra tidligere så jeg er ikke vant til å kle på dyra. Derfor trenger jeg tips til noe praktisk og varmt som jeg kan kjøpe til vinteren. Er kun på jakt etter noe praktisk, altså ikke kostymer og dilldall Mulig jeg bør kjøpe noe til de våteste dagene også da han liker svært dårlig å være bløt. Tips til merker, nettbutikker osv tas imot med stort takk! Anonymous poster hash: 98380...57f
Sugerøret Skrevet 23. september 2013 #2 Skrevet 23. september 2013 (endret) Vet at petshopgirls.no får mye skryt. Nå har jeg en ekstremt hårete Leonberger som ikke trenger klær. Hooks har jeg hørt får skryt. http://www.hooks.no/assets/contentpages/DeptListNewProducts_194.aspx?deptid=194 Sikkert flere steder/ Onlinebutikker som selger klær . Jeg bruker Nettdyret.no mest til godis.De har gratis frakt Endret 23. september 2013 av Kårky
HvittHus Skrevet 23. september 2013 #3 Skrevet 23. september 2013 Back on track dekken er veldig bra og ser ikke ut som et "klesplagg"
Bazinga! Skrevet 24. september 2013 #4 Skrevet 24. september 2013 Hurtta har veldig fine klær som er funksjonelle og ser slik ut. De er kanskje litt stive i pris, men satser på at de er verdt det. Har det nemlig ikke til min Chihuahua, har prøvd å skal kjøpe når vi kommer nermere vinteren.
Lech Skrevet 24. september 2013 #5 Skrevet 24. september 2013 Hurtta. God kvalitet og ofte god passform. Litt høy pris men absolutt verdt pengene!
Gjest Geesus Skrevet 24. september 2013 #6 Skrevet 24. september 2013 Har også Hurtta, anbefaler det på det sterkeste. Slitesterkt og varmt, og ser ut som turklær =p
Gjest suphadupha Skrevet 24. september 2013 #7 Skrevet 24. september 2013 Hurtta her og De har noen ordentlige vinterdekken, men de har også soft-shell dresser til vår/høst og regndresser. Ser ikke dillete ut, men ordentlige turklær
amadine Skrevet 29. september 2013 #8 Skrevet 29. september 2013 Ebay har også en del hundeklær. Jeg har kjøpt flere jakker til min chihuahua der.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå