Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er en jente i 20årene som ble sammen med en gutt som nylig kom utav et langt forhold. I over 2 måner har vi gjort kjæresteting sammen og vi har hatt det veldig bra.

Men nå sier han at han ikke kan være sammen med meg mer for han har ikke følelser å savner eksen og vil tilbake.

Jeg klarer ikke forstå at han ikke har hatt følelser for vi har jo hatt det så bra sammen.

Kan man virkelig være sammen uten følelser?

Føler meg veldig brukt og lurt :(

Lot han treffe datteren min og.

F...!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Desverre en helt vanlig problemstilling. Ikke gjør det en gang til.

Skrevet

Dette er en av grunnen til at man aldri burde bli sammen med noen som nettopp har kommet ut av et forhold. Da er man stort sett en rebound. Og aldri la en mann treffe barn så kjapt! Da skal man være helt sikker på at forholdet går noe sted...

Anonymous poster hash: f1bb5...9ae
  • Liker 4
Skrevet

Jepp, it sucks! :hug:

men du kommer over det og så lærer du av det..

Personlig lot jeg ikke mannen treffe ungene før vi hadde datet i 6 mnd, og selv da var jeg veldig forskiktig og brukte lang tid på å la han være en de av "vår lille familie"

Skrevet

Men hvordan klarte han å vise følelser når vi var sammen? Må jo ha vert følelser?? Nelnesten så jeg nekter og innse det :( han var så søt og snill å sa så mye fint til meg! Ja skal aldri la noen møte datteren min så tidlig igjen!

Skrevet

Du burde ta bedre ansvar for datteren din! Du kan jo ikke la henne møte alle mulige nye mannfolk du plukker opp uten at det er seriøst mellom dere en gang. Og rebound er veldig vanlig og en grunn til at man skal ta ting rolig med en som akkurat har kommet ut av et forhold, og ellers også hvis man har barn.

Anonymous poster hash: 67c81...28e
  • Liker 2
Skrevet

Nå har det jo litt å si hvordan barnet oppfatter situasjonen også da. Om man introduserer vedkommende som rn venn eller som en ny far. Og selvfølgelig alder på barnet. Hva slags oppfatning har datteren din av situasjonen? Det går sikkert helt greit skal du se! Bare det ikke blir en vane at det kommer drøssevis med nye "pappaer". :-p

Anonymous poster hash: 24e54...816

Skrevet

Vet du hvor lenge han var sammen med eksen? Vet du hvilket forhold de hadde? Har de barn? Hadde eksen hans og en kjæreste under bruddet? Hvor lenge varte bruddet deres?

Huff, føler med deg ts! Hadde du aldri noen dårlig magefølelse angående eksen hans?

Skrevet

De var sammen i 6 år og 2 barn sammen. Jeg har kjent han hele livet,men han tok kontakt med meg når det ble slutt. Var han som valgte å gå etter noen måneder med hel..... Som han selv sa.

Vi dro på en felles fest sammen og den natten hadde vi sex. Ble sammen med en gang.

Han sa han var fullstendig over henne og hun var et glemt kapittel. Vi dro på mange fine turer og gjore mye sammen.

Jeg er sikker på han har følelser enda, men han velger den stygge eksen pga av barna!!!!!!!

Skrevet

Huskeregler:

Menn som ikke har kommet over eksen sier 1) at de er fullstendig over henne og at hun er et glemt kapittel, 2) at han fortsatt tenker på henne av og til, 3) at han ikke hadde de riktige følelsene for henne, 4) at det aldri blir de to igjen, 4) at hun ikke vil ha han tilbake uansett, 5) at hun har funnet en ny (tror han), 6) at han liker deg sååååå mye bedre. 7) at hun er umulig, 8) andre kreative forklaringer, eller en mix som stadig forandrer seg. Hva havner lykkehjulet på denne gangen, tro?

Anonymous poster hash: 898c1...95c
  • Liker 1
Skrevet

De var sammen i 6 år og 2 barn sammen. Jeg har kjent han hele livet,men han tok kontakt med meg når det ble slutt. Var han som valgte å gå etter noen måneder med hel..... Som han selv sa.

Vi dro på en felles fest sammen og den natten hadde vi sex. Ble sammen med en gang.

Han sa han var fullstendig over henne og hun var et glemt kapittel. Vi dro på mange fine turer og gjore mye sammen.

Jeg er sikker på han har følelser enda, men han velger den stygge eksen pga av barna!!!!!!!

Stygge? Jøss... Så du er den type dame som kaller eksen stygg? Vel, good riddance. Ingen er så enkle å lure for en mann som sånne som deg.

Anonymous poster hash: 898c1...95c

• Liker 4
Skrevet

Hun er mindre pen. Det sa han selv og. Hver kveld sa han hvor deilig jeg var og hvor heldig han var som hadde fått meg. Han sa han skjønte ikke hva som fikk han til og være så mange år med eksen sin.

Så jeg er sikker på hun har brukt barna for og få han tilbake.

Skrevet

Hun er mindre pen. Det sa han selv og. Hver kveld sa han hvor deilig jeg var og hvor heldig han var som hadde fått meg. Han sa han skjønte ikke hva som fikk han til og være så mange år med eksen sin.

Klassisk fyr som ikke er over exen sin som føler å snakke masse dritt om henne. Han ville ha sex og spenning og fortalte deg det du ville høre.

Anonymous poster hash: 67c81...28e

• Liker 3
Skrevet

Vel....om hun er mindre pen så er nok ikke du så vakker du heller siden du passert til hans preferanser du å :fnise: Forøvrig elsket han damen nok og var nok tiltrukket av henne til å være sammen med henne i årevis OG få barn med henne. Deg holdt han ikke ut med i mere enn ett par måneder om man skal se på det på den måten......Så det sier seg jo selv hvor følelsene hans ligger.

Jeg har sympati for at det er vondt å bli brukt som rebound, men mye av min sympati mistet du ved å ditsje familien hans. Uansett, følelsene dine for han går kjapt nok over og du finner nok en annen temmelig kjapp som også har en stygg x du kan prate drit om.

Anonymous poster hash: 8b162...7e4

• Liker 3
Skrevet

Er en jente i 20årene som ble sammen med en gutt som nylig kom utav et langt forhold. I over 2 måner har vi gjort kjæresteting sammen og vi har hatt det veldig bra.

Men nå sier han at han ikke kan være sammen med meg mer for han har ikke følelser å savner eksen og vil tilbake.

Jeg klarer ikke forstå at han ikke har hatt følelser for vi har jo hatt det så bra sammen.

Kan man virkelig være sammen uten følelser?

Føler meg veldig brukt og lurt :(

Lot han treffe datteren min og.

F...!

Det er ikke sikkert han prøvde å lure deg, han likte deg, men følelsene for exen var sterkere. Glem denne mannen, to mnd er et kort forhold, så jeg tror ikke det tar så lang tid før du er over han. Han gikk ikke tilbake pga barna, han savnet henne så mye at han ville tilbake. Å kalle henne stygg, gjør deg bare liten i andres øyne.

Anonymous poster hash: f84f9...7af

• Liker 3
Skrevet

Hvis du vet at han har følelser for deg fortsatt , så vet du det.

Hvis du vet at du er penere enn x , så vet du det.

Men vet du hva? Det spiller ingen rolle. Den mannen har altså følelser for to damer, og han velger å gå tilbake der han hører hjemme. At hun ikke har din skjønnhet er uvesentlig, hun er allikevel deilig og god å ta på.

Det at han påsto at han var helt over henne var nok sant der og da, men kjærlighetsorg går gjerne i bølgedaler, og når man ikke har kjent noe på ett par dager, og ønsker at man er ferdig, så tror man faktisk at man har kommet over det. Det var sikkert litt ønsketenkning også.

Du var jo i klassisk reboundforhold med gutten. Altså forhold i en følelsesmessig svært turbulent sorgperiode. Det er kaos . Sånn er det bare, og han kan egentlig ikke noe for det.

• Liker 2
Skrevet

Ja jeg ser ALT dere skriver og skjønner han har valgt henne fremfor meg!

Men vi har kjent hverandre så og si hele live og har vert naboer før han fant henne og flyttet fra plassen. Så hvorfor akkurat meg når det blir slutt mellom dem? Jeg er ganske sikker på hab bestandig har hatt følelser for meg og motsatt! Var så SIKKER på at det skulle bli oss. Sliter skikkelig og kjenner jeg hater han!

Skrevet

For en drittmann du har møtt. Slik opplevde jeg det for en måned siden. Nå har han vært i syden med sin eksdame, og jeg forstår ingenting. De leker med andres følelser og elsker kun seg selv.

Skrevet

Jeg var også sikker. En føler seg dritt av slike menn. Drittmenn som utnytter!!!. Du er mer verdt enn han som ga av deg selv. Han er en dritt og du har lov å hate han for han har lekt med noe sårt, ditt indre og følelsene. Hev deg over dritten og tenk at dette bringer deg til noe langt bedre. Snakker han med deg ? Min eks brøt med fire setninger og svarte ikke etter det...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...