AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #1 Skrevet 23. september 2013 Hei. vet ikke hvor jeg skal legge dette innlegget egentlig, så skrev flere plasser.. Jeg er plaget med rifter i skjeden ved sex, dette er veldig irriterende da det går utover meg og han.! Det er vondt og ubehagelig. Svir om jeg skal ha sex når jeg først har fått den og klarer ikke gjøre noen stillinger nesten da.. Er det noen som har opplevd det før? Er det noen som har tips til å få vekk rifter? Anonymous poster hash: a90b1...0ec
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #2 Skrevet 23. september 2013 Begynner du å blø også? Kanskje du er for trang.. skjer det uansett størrelse på penis, dersom du har hatt andre partnere. Anonymous poster hash: b1077...687
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #3 Skrevet 23. september 2013 japp, kanskje det.. Begynner å blø om riften blir veldig stor. ;o jepp, men jeg har fast partner selv om han er i forsvaret. kan det ha noe med det å gjøre? Anonymous poster hash: a90b1...0ec
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #4 Skrevet 23. september 2013 Har du tatt dette opp med lege? Bruker du hormonprevensjon? Hormonene kan gjøre slimhinnene tynnere og at du lett får rifter. For det er ikke slik det skal være altså. Og vagina er muskler, veldig strekkbar og tilpasser seg det meste, så at du skal være for trang har jeg ingen tro på. Anonymous poster hash: 71609...ddc
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #5 Skrevet 23. september 2013 Har du tatt dette opp med lege? Bruker du hormonprevensjon? Hormonene kan gjøre slimhinnene tynnere og at du lett får rifter. For det er ikke slik det skal være altså. Og vagina er muskler, veldig strekkbar og tilpasser seg det meste, så at du skal være for trang har jeg ingen tro på. Anonymous poster hash: 71609...ddc Går på Oraclon så det er hormonprevensjon ah okei. Ja nei det er veldig plagsomt :/ jeg har ikke tatt dette opp med min nye lege pga at jeg fikk høre hos min gamle at det er sånt som skjer og man ikke kan gjøre no med.. Men du sier det ikke er sånn det skal være så kanksje jeg må sjekke dette opp da nei, det tenker jeg også.. man utvider jo vagina så. Anonymous poster hash: a90b1...0ec
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #6 Skrevet 23. september 2013 Går på Oraclon så det er hormonprevensjon ah okei. Ja nei det er veldig plagsomt :/ jeg har ikke tatt dette opp med min nye lege pga at jeg fikk høre hos min gamle at det er sånt som skjer og man ikke kan gjøre no med.. Men du sier det ikke er sånn det skal være så kanksje jeg må sjekke dette opp da nei, det tenker jeg også.. man utvider jo vagina så. Anonymous poster hash: a90b1...0ec Ja, jeg skal selvsagt ikke påstå at hormoner er grunnen, så best å ta det opp med lege ja. Sjekke at det ikke er andre problemer som er årsaken og sånt. For greit nok at det kan skje en sjelden gang at det blir en rift om sex'en er veldig røff og en er lite våt - men ikke ved vært eneste samleie. Da er det nok som ikke er som det skal. Selv har jeg aldri opplevd å få rifter/blø etter sex, uansett hvor mye vi har herja på. Anonymous poster hash: 71609...ddc
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #7 Skrevet 23. september 2013 Sliter med det samme.. Føles som jeg rakner når penis trenger inn, men begynner ikke å blø.Det spiller ingen rolle hvor våt jeg er. Det var ikke slik før. Veldig kjedelig..setter virkelig en stopper for sexlivet, gjør vondt i flere dager etterpå, spesielt når jeg tisser. Jeg går ikke på noen hormonmedikament, men har slit med tørreslimhinner og lavt østrogennivå..men som sagt så kan det likså godt skje en gang jeg er rennevåt..Anonymous poster hash: b1077...687
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå