Gå til innhold

Dere som har barn med mye fregner og rødt hår.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når kom fregnene? Og hadde de rødt hår helt fra de ble født? Har nemlig en liten diskusjon her på jobben. Noen mener dette type utseende først kommer etter noen år, mens andre mener det er der fra starten. Men jeg kan ikke huske å ha sett en baby med mye fregner??

Sååå... noen som har fasiten?

Anonymous poster hash: fb975...02a
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Meg: Rødt hår kom med engang - fregnene blir mer av med årene (ser på bilder at de begynte å komme litt over nese i ca.3 års alder...) (Nå vil jeg si at jeg har ganske mye fregner...)

Anonymous poster hash: ef2db...67b
Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har rødt hår, og hadde allerede rødt hår allerede når jeg ble født. fregner kom vell noen år senere, når de kom det vet jeg ikke :P har heldigvis ikke så mye fregner heller :)

Anonymous poster hash: faf33...5d7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har brundt hår men fregnene kom i 3-årsalderen men først bare litt. Når jeg begynte på skolen som 7 år var det ennå ikke like mye som nå. Har veldig mange fregner, som mange rødhårede, så har blitt spurt noen ganger om jeg egentlig har rødt hår og farger det brundt. Er også veldig bleik og blir lett solbrent. Var født med svart hår.

Har sett nyfødte med rødt hår, men fregner har ikke nyfødte.

Anonymous poster hash: 122c0...2c2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rødt hår fra fødselen av, fregnene begynte å komme i ettårsalderen.

Anonymous poster hash: 2d07b...ca3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke rødt hår eller fregner selv, men har flere i familien som har det. Og de har alle vært født med rødt hår. Mange spurte oss om vi trodde sønnen vår kom til å bli rødhåret, siden han hadde ganske så gyllent hår som baby. Men jeg tenkte at han trolig ikke ville bli det, siden jeg har antatt at de fleste får veldig rødlig hår veldig tidlig.

Jeg syns rødt hår er så herlig, så her kan jeg bare krysse fingrene for at neste barn får rødt hår, ettersom sønnen min er helt lys.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...