Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2004 #1 Skrevet 28. april 2004 Skal snart i konfirmasjon og lurer på hvilke klær som er mest vanelig å bruke. Bør jeg velge nøytrale farger eller er det "lov" å bruke feks. lyserosa med blomster på osv..tenker da på skjørt og topp med bare armer. Sort passer vel ikke? Hva synes dere?
Gjest Bjørnsdatter Skrevet 28. april 2004 #2 Skrevet 28. april 2004 Jeg har stilt i svart gotisk kjole og kappe i konf jeg, eneste kommentarene jeg fikk var "å så kul kjole, hvor har du kjøpt den?" Gå som du vil du.
jordbær Skrevet 28. april 2004 #3 Skrevet 28. april 2004 Jeg har stilt i svart gotisk kjole og kappe i konf jeg, eneste kommentarene jeg fikk var "å så kul kjole, hvor har du kjøpt den?" Gå som du vil du. Tøft!! Enig. Gå som du vil. Det er jo en fest for ungdommen..
Gjest Anonymous Skrevet 28. april 2004 #4 Skrevet 28. april 2004 Jeg synes absolutt at lyserosa med blomster på høres fint ut i en konfirmasjon nå på våren! Skjørt og topp er helt fint så lenge det er på dagen, evt. med en sjal i kirken dersom du skal dit. Hilsen Lille meg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå