AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #1 Skrevet 23. september 2013 Jeg skal på fest senere i uka med temaet 007/Agent, lurer derfor på om noen kunne hjelpe meg med dette. Hva slags klær eller kanskje kjole bør jeg gå for? Tenkte sort skjørt med pumps, men finner ikke en passende overdel. Det er ikke meningen at vi skal pynte oss alt for mye heller. Normal kroppsfasong og ung. Anonymous poster hash: 756e4...8c1
Karmosin Skrevet 23. september 2013 #2 Skrevet 23. september 2013 Bikini med kniv i beltet, selvfølgelig.
Pene sko... Skrevet 24. september 2013 #3 Skrevet 24. september 2013 (endret) Det er ikke meningen at vi skal pynte oss alt for mye heller.Anonymous poster hash: 756e4...8c1 Hva!? Ian Fleming's James Bond er ofte veldig glamorøs - spesielt i selskapeligheter. Så, her skal man pynte seg. For å være litt ekstra gjennomført på festen kan du blande vodka martini eller vesper martini. Endret 24. september 2013 av Pene sko... 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #4 Skrevet 24. september 2013 https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTjMhDwoHM5SXIBSGFAanzKdgi-LJMK3EMEGv_5zqYjdCmdBwsX Anonymous poster hash: 98e45...bda
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå