AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #1 Skrevet 23. september 2013 Hei, Jenta mi ble født i April og søkte nå barnehageplass for henne til neste år. Valgte at jeg vil at hun skal starte 01.04.2014. Lurer på om jeg kanskje er litt sent ute? Skal man egentlig søke med en gang barnet blir født? Hva skjer hvis man ikke får plass i noen av barnehagene man ønsker og ikke vil at hun skal gå i noen av de man får tilbud om? Hvis man takker ja/nei til en, kan man fortsatt stå på venteliste i en annen? Og hvor lang tid pleier det å ta før man får tilbud? Håper på svar Anonymous poster hash: cd1b2...f6a
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #2 Skrevet 23. september 2013 De i bhg her jeg bor anbefalte å søke med en gang Anonymous poster hash: 426e1...030
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #3 Skrevet 23. september 2013 Det spørs veldig på hvor du bor, det skal også godt gjøres å få plass så sent på våren. Sjekk på kommunens nettsider hvilke regler som gjelder hos deg - i min kommune bør man søke så snart man har fått personnummer mens andre plasser blir alle søknader som kommer inn innen en viss dato behandlet helt likt... Anonymous poster hash: eb108...554
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå