Gå til innhold

Er denne Dior vesken ekte?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt en veske på finn som jeg lurer på er ekte.

Hun som jeg kjøpte den av hadde kjøpt den brukt i en vintagebutikk. De i butikken fortalte henne at den er ekte. Hva tror dere?

Hva skal man se etter om en veske er ekte eller ikke? Jeg er ikke så flink på slike ting.

post-52023-0-59749100-1379945856_thumb.jpost-52023-0-96404100-1379945933_thumb.j

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Bildene er for dårlige til å se noe. Ta et bilde fra samme vinkel som i dette bildet så kan vi se litt bedre. handbag.jpg

Gjerne også et bilde fra undersiden eller liknende. Flere vinkler og god skarphet er bra.

Men bare ut i fra de bildene ville jeg ha sagt at den sannsynligvis er fake. Det er ett par detaljer som slår meg som litt shabby håndtverk samt at skinstroppen på høyre side av det første bildet (den lengste) har begynt å bli dårlig. Noe som tilsier at det er plastikk-skinn i stedet for ekte skinn.

Skrevet

Bildene er for dårlige til å se noe. Ta et bilde fra samme vinkel som i dette bildet så kan vi se litt bedre. handbag.jpg

Gjerne også et bilde fra undersiden eller liknende. Flere vinkler og god skarphet er bra.

Men bare ut i fra de bildene ville jeg ha sagt at den sannsynligvis er fake. Det er ett par detaljer som slår meg som litt shabby håndtverk samt at skinstroppen på høyre side av det første bildet (den lengste) har begynt å bli dårlig. Noe som tilsier at det er plastikk-skinn i stedet for ekte skinn.

Da er den nok fake :-( Hankene er uten tvil av plast.

Skrevet

Tror nok det ja, med tanke på at selv de superbillige veskene til Dior i utgangspunktet koster fra 20.000 og så lager de vesker som skal vare en stund. Da bruker de ikke dårlig plastikk med mindre de går for en spesifikk look som kun kan oppnås med det gitte materialet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...