Gå til innhold

Hvilken kaffemaskin?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Trenger en enkel og grei kaffemaskin, hvilken anbefaler dere? Det viktigste for meg er godt utvalg i kapsler/puter. Mamma og pappa har en med puter, den er det utrolig dårlig utvalg til.. Litt kjedelig! Jeg vil gjerne kunne lage iste, kakao/sjokolademelk i tillegg til kaffe :)

Anonymous poster hash: dcfbb...528

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med min Dolce Gusto! Jeg hører også folk si at Tassimo er bra, men de fleste jeg kjenner som har Nespresso eller hva den heter, angrer på grunn av det dårlige utvalget og at de må bestille kapslene på nett!

Skrevet

Må legge til en ting: kjøp en som stopper automatisk. Min må man stoppe manuelt, og da må jeg følge med hele tiden. Dolce Gusto har både en manuell og en automatisk maskin. Er ellers veldig fornøyd da!

Skrevet

Jeg er veldig fornøyd med min Dolce Gusto! Jeg hører også folk si at Tassimo er bra, men de fleste jeg kjenner som har Nespresso eller hva den heter, angrer på grunn av det dårlige utvalget og at de må bestille kapslene på nett!

Signerer denne! Jeg drikker ikke kaffe, så da er det supert at det også er annet utvalg til den enn bare det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...