Gå til innhold

Litt ustabil?

Anbefalte innlegg

Gjest naturell89
Skrevet

Hei jeg holder på med en gutt som virket veldig grei og rolig. Men nå begge har vært ute på byn har han vært veldig klengete. Følger meg over alt.

Denne helgen skulle jeg ut med noen venner og han skulle ut med sine venner. Jeg liker å danse så jeg gikk å danset med mine venner . Plutselig så står han bak meg helt stille helt til jeg er ferdig å danse. Når byn ble stengt skulle jeg på narch med mine venner så jeg gikk nå bare med de siden det var de jeg var ute med.

Da fikk jeg sure meldinger . Han skrev fuck you jeg vil aldri mer snakke med deg.. Og så sletter han meg fra Facebook. Og så ringte han meg over 20 ganger .

Jeg tok ikke telefonen for gidder ikke å snakke med noen som skriver stygge meldinger til meg. Dette er andre gangen han har blitt sur når vi er ute uten grunn. Og andre gangen han sletter meg fra Facebook. Han sier ikke unnskyld engang etter heller. Bare unnskyldninger om hvorfor han ble sånn og at han vanligvis ikke pleier å bli sur. Og visst jeg svarer litt sent på en melding så kan han ringe meg veldig mange ganger til jeg tar telefonen. Er ikke dette litt voldsomt ? Kommer ikke dette bre til å bli verre etter jo bedre vi blir kjent med hverandre?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Han er vell redd for å bli avvist og sliter med dårlig selvtillit.

"Fear leads to anger; anger leads to hate; hate leads to suffering." - Yoda

Skrevet

Er nærliggende å tro han vil bli verre.

Han virker ihvertfall forferdelig usikker og needy. Han høres ikke så gammel ut? Jeg hadde bedt ham enten skjerpe seg, eller om å ryke og reise.

Skrevet

Jo dette er voldsomt og hvis du allerede kjenner på den følelsen så må du for all del ikke vikle deg inn i noe mer med han..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...