Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg dater en mann som er en smule "harry" etter min smak, men jeg liker også at han er litt "rockete", han er en ordentlig mann på alle måter. Men jeg reagerer på at på facebook har han en haug med "festebilder", mannen er godt over 30. Han har også diverse album fra turer han har vært på i Thailand. På en haug av disse Thailand-bildene er det lettkledde thai-damer, damer som "henger" over han og kompisene, med diverse kommentarer til.

Blir litt skeptisk og lurer på hva slags type han egentlig er, hadde dere reagert eller er det ingenting å bry seg om synes dere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Æsj, en sånn fyr hadde jeg hvertfall holdt meg unna. Jeg skal love deg at han har seg med disse jentene. Jeg kan ikke tenke meg noe mer turn off enn menn som drar til Thailand for å få seg noe. La han holde seg til Thai jentene..

Skrevet

Æsj, en sånn fyr hadde jeg hvertfall holdt meg unna. Jeg skal love deg at han har seg med disse jentene. Jeg kan ikke tenke meg noe mer turn off enn menn som drar til Thailand for å få seg noe. La han holde seg til Thai jentene..

Passe korttenkt svar du breker ut av deg her må jeg si...

Hadde det vært bedre om han hadde "hatt seg" med en haug norske jenter i stedet?

Og du sier det er turn-off med menn som drar til Thailand "for å få seg noe". Hva pokker vet vel du om hvorvidt det er snakk om få-seg-turer eller bare rene ferieturer, der det har vært litt fest og moro??

Dessuten er det etter hva jeg kan se også snakk om mannens tidligere liv, før TS kom inn i bildet. At det så ligger noen bilder fra dette tidligere livet på hans PC kan jeg langtifra se skal være grunn til å trekke noen slags konklusjoner av what so ever!

Og la meg bare avslutte med at om valget sto mellom norske snokete, fordomsfulle og spelulative bitcher kontra thailandske snille og kjærlige damer, vel da er i allefall jeg sikker på hva jeg hadde valgt.

Skrevet
Og la meg bare avslutte med at om valget sto mellom norske snokete, fordomsfulle og spelulative bitcher kontra thailandske snille og kjærlige damer, vel da er i allefall jeg sikker på hva jeg hadde valgt.

Det der er en myte.

Jeg kjenner en del menn som er gift med thaidamer (ja, jeg veit, yrkesskade), og jeg vet ikke av noen som hater og forakter konene sine så mye som dem. De omtaler konene som dumme, late og ubrukelige, og forholdene høres ut til å være helt elendige.

Jeg vet ikke helt om disse mennene bare hater sine egne koner, eller om de var kvinnehatere fra før, men det er ikke mye som tyder på at de er happy med valget sitt, i hvert fall.

Anonymous poster hash: 4fa07...dbe

• Liker 10
Skrevet

Hva med å snakke med ham om det...verdier, menneskesyn, slikt. :sjenert:

Skrevet

Jeg dater en mann som er en smule "harry" etter min smak, men jeg liker også at han er litt "rockete", han er en ordentlig mann på alle måter. Men jeg reagerer på at på facebook har han en haug med "festebilder", mannen er godt over 30. Han har også diverse album fra turer han har vært på i Thailand. På en haug av disse Thailand-bildene er det lettkledde thai-damer, damer som "henger" over han og kompisene, med diverse kommentarer til.

Blir litt skeptisk og lurer på hva slags type han egentlig er, hadde dere reagert eller er det ingenting å bry seg om synes dere?

Hva skal festebilder ha noe med alderen å gjøre? Er vel ikke noe galt i å ville ta seg en fest selvom man har passert 30 vel.. :P Jeg kjenner gutter som er skikkelige og ordentlige som har tatt seg gutteturer til thailand, og de har en del slike bilder som du beskriver, på facebook. Så vidt jeg vet er det bare jenter de har møtt på fester og hatt det morro med. Men samtidig skjønner jeg at du kan lure litt.. er jo noe med dette thai- nordmanngreiene.. :P Men spør han bare da vel? uten å angripe?

Anonymous poster hash: 2d868...933

• Liker 1
Skrevet

Du kjenner ikkje denne mannen, og det blir du heller ikkje av å henge han ut på dette høneforumet. Bruk heller tida di til å bli kjend med han!!!

• Liker 2
Skrevet

Her vet du svaret selv. Noen menn blir aldri voksen, eller bruker laaaang tid på det. Han er en fyr som liker å feste. Tror du virkelig han og kompisgjengen reiser til Thailand uten å pule og feste med damer? Går du inn i et forhold med en slik person så kan du ikke klage senere. Det er typisk kvinner å tro at de kan forandre menn bare de blir kjærester.

Anonymous poster hash: 5b4b0...9da

• Liker 1
Skrevet

Hva han har gjort som singel har da ingenting med hvordan han er i et forhold?
Greit nok at festbilder av den type kan virke noe suspekt, men så er det ikke alle som reiser til Thailand kun for å få seg et ligg heller.

Og så lenge han har vært ute på bar så er det faktisk veldig lett at det plutselig kommer en haug med jenter bort og skal prøve å få rodd i land en avtale. Hva han svarte vet bare han.
Det å ta bilder med kompisene og en bråte med jenter er vel en av de tingene jeg ser på som en manne-greie. Jeg skjønner ikke hva som er så gøy med det, men det gjør vel noe med selvfølelsen deres. Uten at det nødvendigvis innebærer sex.

Snakk med ham, spør ham om det du lurer på! Vanskeligere er det ikke. Ingen her kan gi deg noe svar på hva du skal gjøre i forhold til disse bildene.

Skrevet

Om ei dame hadde festbilder fra Tyrkia hvor de lokale adonisene skåler og fester sammen med henne.

Hva ville dere svart en gutt som var skeptisk til ei som utifra bildene knuller fattige bartendere/strandløver før de reiser hjem??? Norske jenters grådighet etter tyrker pi.. unnskyld romantikk er ikke ukjent.

Eller er fortid fortid og spørsmål og tidligere partnere tyder på sykelig sjalusi.

Husk hun er sammen med deg nå.

Kommer ikke på flere kg argumenter nå.

Mange KG medlemmer møter seg selv i døra og ser det ikke selv :-)

Gjest Heartbeat
Skrevet

Jeg ville ALDRI ha datet en mann med slike bilder. Jeg kjenner så alt for godt til menn som drar ned til Thailand og knuller unge jenter der nede. Flere har unger også med disse thaijentene som de av og til drar på besøk til.

Jeg tror han fester og knuller de jentene der nede. Uavhengig om det er fortid eller ikke, ville jeg aldri ha datet en slik fyr

• Liker 4
Skrevet (endret)

Jeg ville ALDRI ha datet en mann med slike bilder. Jeg kjenner så alt for godt til menn som drar ned til Thailand og knuller unge jenter der nede. Flere har unger også med disse thaijentene som de av og til drar på besøk til.

Jeg tror han fester og knuller de jentene der nede. Uavhengig om det er fortid eller ikke, ville jeg aldri ha datet en slik fyr

Helt enig! Til du som kommenterte min kommentar: Er du mann og traff jeg et sårt punkt? Pust! :) Endret av Chloe87
Skrevet

Er enig med heartbeat. Har aldri vært i thailand og ville heller ikke reist dit som singel. Nettopp fordi man blir stemplet uansett hva man gjør eller ikke gjør.

Akuratt som Single damer på jentetur i ayia napa / ibiza. Det er vel shopping og lokal mat som frister. Yea right.

Skrevet

Helt enig! Til du som kommenterte min kommentar: Er du mann og traff jeg et sårt punkt? Pust! :)

Neida :-) Ikke noe sårt. Er godt gift 40+ men syntes det er litt ironisk mtp 100 diskusjoner ang. Fortid, norske jenter i syden jf.norske menn i asia. Sjalusi osv.Fordommene råder og standardene er ulike tydeligvis. Morsomt å legge merke til.

Rart ikke dere ser det selv? En mann har reist til asia og bør dumpes? Javel.. som nevnt har jeg aldri vært der men har samme fordommer som dere. Og det hemmer meg litt fordi jeg veit hvordan andre ville tenkt OM jeg reiste dit.

Skrevet

Helt enig! Til du som kommenterte min kommentar: Er du mann og traff jeg et sårt punkt? Pust! :)

Niks, du traff null sårt punkt hos meg, derimot avslørte du deg selv på opptil flere punkter. Og som en annen her skrev, du møter deg selv i døra men ser det ikke.

Jeg spør igjen, hadde det utgjort noen forskjell om han hadde hatt seg med en haug norske damer, i sitt tidligere liv, før han traff TS? (i så fall kan jeg lett trekke en del konklusjoner om deg, uten å la det havne på trykk her).

I motsatt fall, hva er egentlig problemet, og grunnen til å æsje og akke seg slik du gjorde?

Skrevet

Jeg skal love deg at han har seg med disse jentene.

Så det kan du love. Men det er ikke slik at man forplikter seg til å ligge med jenter man har tatt bilde av, heller ikke i Thailand.

Min erfaring er at de fleste menn ikke bytter personlighet når de reiser vekk. Jeg har observert guttegjenger på tur, og de som harver over thai-jenter i massevis er som regel de samme som harver over det meste her hjemme. Mens de som er litt sjenerte, finner seg kanskje ei de henger med over lengre tid, dersom de er single. Og de som er av den trofaste typen holder seg helt unna der også.

Anonymous poster hash: 4e82c...851

• Liker 3
Skrevet

Hadde i alle fall bedt om en helseattest, så du ikke blir smittet av ymse kjønnssykdommer. Leste akkurat om en på forumet her som ble smittet av gonorre OG syfilis pga en som hadde kost seg i Thailand...

Anonymous poster hash: de253...cae

Skrevet

Niks, du traff null sårt punkt hos meg, derimot avslørte du deg selv på opptil flere punkter. Og som en annen her skrev, du møter deg selv i døra men ser det ikke.

Jeg spør igjen, hadde det utgjort noen forskjell om han hadde hatt seg med en haug norske damer, i sitt tidligere liv, før han traff TS? (i så fall kan jeg lett trekke en del konklusjoner om deg, uten å la det havne på trykk her).

I motsatt fall, hva er egentlig problemet, og grunnen til å æsje og akke seg slik du gjorde?

Grunnen er at mange av disse damene er prostituerte, mange med tusenvis av partnere bak seg. Risikoen for kjønssykdommer i mye høyere enn om man hadde holdt seg innenfor Europa i det minste.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har selv funnet meg en som har vært på thaitur med gutta. Har han sikkert kjøpt sex, jeg måtte være dum for å tro noe annet.Men som halvfeit tobarnsmor på 35+ peller jeg ikke akkurat på øverste hylle når det gjelder menn. Han hjelper meg økonomisk er snill så jeg er fornøyd.å lar fortid være fortid.

Skrevet

Grunnen er at mange av disse damene er prostituerte, mange med tusenvis av partnere bak seg. Risikoen for kjønssykdommer i mye høyere enn om man hadde holdt seg innenfor Europa i det minste.

Vel, dette kan vi diskutere i det uendelige. Barjenter i og rundt Pattaya er nok som du bemerker risikosport å boltre seg med, men Thailand er vitterlig mer enn de verste gatestumpene i Pattaya og liknende steder lenger sør. Ikke vet jeg hvor fyren til TS har bildene sine fra, men et annet faktum er at selv barjenter i de nevnte steder opptrer meget respektfullt og aksepterer et nei uten å bli sure og løpe til nestemann. Derfor er det helt vanlig at bilder fremkommer med et stort antall feststemte jenter tilstede, uten at man som noen selvfølgelighet har hatt sex med de. Thailandske damer er svært sosiale, og kan meget godt hygge seg sammen med deg også etter at du har sagt nei til å ta de med deg på hotellrommet.

Når det gjelder kjønnssykdommer har du også rett i at det florerer av det i disse tungt befolkede turiststrøkene. Men det gjør det også i de fleste europeiske storbyer og turiststrøk i syden bl.a., så å trekke Thailand frem som den verste røveren her blir ikke helt rettferdig.

Nå har jo tilsynelatende ikke TS tenkt å bry seg med denne tråden sin mer, ellers hadde det jo vært interessant å høre henne komme med noe mer utfyllende rundt hva typen hennes har av forklaringer vedr. disse bildene sine.

Selv har jeg også drøssevis av bilder fra utallige Thailandsturer, alt fra billedskjønn natur fra hele landet til tjo og hei på Bangla Road i Patong, både med og uten barjenter rundt meg (som jeg forøvrig ikke har hatt sex med). Og etter å ha vært lykkelig gift med ei fra dette vakre landet i snart 10 år (og fremdeles) innrømmer jeg glatt at det provoserer en smule når det dukker opp fordomsfulle norske ungjenter som æsjer og uffer seg uforbeholdent og trekker konklusjoner basert på ynkelige antakelser...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...