Gå til innhold

Øst asiatiske menn og norske kvinner

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det bare jeg som synest at Øst Asiatiske menn er attraktive? På meg virker det som at det er få norske kvinner som liker Øst Asiatiske menn.

Anonymous poster hash: d8cc8...f10
Videoannonse
Annonse
Skrevet

de er i alle fall ikke min "greie"

men sikkert noen fler enn deg som liker de.

Skrevet

Jeg kjenner en kvinne som gikk for en Sørøst asiatisk mann, altså min mor som ble sammen med min far :D Det resulterte i oss 4 barn. Har selv aldri falt for en Sørøst asiatisk mann. Hadde sikkert kunnet gått for en som var en "halving" som meg, hvis han var litt høy:)

Skrevet

Jeg er ei norsk jente, med en asiatisk mann =)

Anonymous poster hash: 50613...746
Skrevet

Jeg synes rett og slett ikke at Øst-Asiatiske menn og gutter ser noe særlig tiltrekkende ut.

• Liker 1
Skrevet

Myyye fint å se på der :)

Skrevet

Tiltrekker meg absolutt ikke. Men de formerer seg de også,så noen liker nok de og. sikkert noen norske også...

Anonymous poster hash: cf7a3...b13
Skrevet

Hahahahaha....Reis en tur å se selv.

Er ingen ekspert, men har ikke de fleste av de asiatiske mennene du linket ganske vestlige trekk i ansiktet? Mange av dem var pene, men de ser mer ut som halvt asiatisk/halvt hvit enn helt asiatisk.

• Liker 1
Skrevet

Ikke min greie. På verdensbasis har de også veldig små peniser. 8 cm og sånn, det går ikke for meg ass. Liker best sjokoladefargede gutter jeg.

Anonymous poster hash: e01ff...9e1
Skrevet

Er ingen ekspert, men har ikke de fleste av de asiatiske mennene du linket ganske vestlige trekk i ansiktet? Mange av dem var pene, men de ser mer ut som halvt asiatisk/halvt hvit enn helt asiatisk.

Jeg er enig i at noen av dem nok er half-half, men jeg tror flesteparten på de bildene er helt asiatiske. Husk på at det er vesentlige forskjeller utseendemessig også innenfor øst-asia, bare mellom kinesere og malayere er det for eksempel veldig stor forskjell.

Anonymous poster hash: ca537...5c2

Skrevet

Større fare for liten penis vet du, bedre å svinge unna fullblods asiatere.

Anonymous poster hash: d0489...79b
Skrevet

Jeg er enig i at noen av dem nok er half-half, men jeg tror flesteparten på de bildene er helt asiatiske. Husk på at det er vesentlige forskjeller utseendemessig også innenfor øst-asia, bare mellom kinesere og malayere er det for eksempel veldig stor forskjell.

Anonymous poster hash: ca537...5c2

Men penisene er likevel små!

Skrevet

Vel... "mine" asiater har vært som en helt gjennomsnittlig nordmann. Har derimot dårligere erfaringer med norske peniser enn med asiatiske. Jeg er også stram og fin selv. Kan forstå problemet for dere med stor vagina. Da må dere vel ha en godt over gjennomsnittet for å fylle opp. Finn dere en afrikaner :)

• Liker 1
Skrevet

Mange er attraktive. Eksen min er øst asiater :)

Skrevet

Tror mange av de mennene er halvt hvite ja. Hørte at i asia er det populært med slike modeller. Så en hollywood film om kinesere og trodde de var asiatiske, men sjekka skuespiller navnene og fant ut at nesten alle var asiat/hvite...

Skrevet

Vel... "mine" asiater har vært som en helt gjennomsnittlig nordmann. Har derimot dårligere erfaringer med norske peniser enn med asiatiske. Jeg er også stram og fin selv. Kan forstå problemet for dere med stor vagina. Da må dere vel ha en godt over gjennomsnittet for å fylle opp. Finn dere en afrikaner :)

Jeg har ikke stor vagina, men sier seg selv at en mikrotiss blir for lite.

Skrevet

Hvis du tror alle asiater har mikropeniser så får du reise dit å få deg litt. Det er tydelig at du mangler erfaring. :)

• Liker 2
Skrevet

Hvis du tror alle asiater har mikropeniser så får du reise dit å få deg litt. Det er tydelig at du mangler erfaring. :)

Altså, Asia er ikke ett land, du vet det? Så klart det varierer. Forskjell på menn fra India og Korea lissom. Jeg hadde seksuelt samleie med en mann fra Filippinene. Den var veldig liten, typ 5 cm. Eller mindre. Holder meg til amerikanere og mexicanere. Smak og behag :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...