AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #1 Skrevet 23. september 2013 Hvilke "julete" aktiviteter gjør dere i førjulstiden, for å komme i stemning? Anonymous poster hash: fce14...3c6
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2013 #2 Skrevet 23. september 2013 Leser for ungene fra "Snekker Andersen og julenissen", går på juleforestilling på stedets barneteater, baker faste kakesorter ilag med ungene, hører på julemusikk som bare er fremme i jula, leser interiørblader med juletema, pakker inn julegaver som er handlet tidlig. Drikker gløgg.
Gjest Funky Punk Skrevet 23. september 2013 #3 Skrevet 23. september 2013 Lager julegaver, lager juleknekk, tenner lys og røkelser som passer til julen, lange deilige frokoster, stemningsmusikk som passer til julen, koker granbar og bruker vannet når jeg skal vaske gulvet etc etc Og snø! Men det kan jeg ikke bestemme skal komme akkurat
Gjest Bell Skrevet 23. september 2013 #4 Skrevet 23. september 2013 * pynter litt smått til jul allerede første søndag i advent * tenner adventslys på søndagene * lager adventskalender til meg og mannen og åpner den hver dag til kaffen <3 * hører på julemusikk i bilen * ser klissete julefilmer i helgene for å koble av * spiser masse klementiner! hver dag :D * bruker alle godtekaloriene mine på julegodt/ julekaker * reiser hjem til Mamma og baker pepperkaker eller kakemenn! * drikker jule-te * kikker på julegaver og går på vindusshopping * tenner i peisen og sitter i pysj og ullsokker i helgene GLEDER MEG TIL JUL !
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #5 Skrevet 23. september 2013 Venter til desember med å gjør ting som de over her har skrevet. Alt for tidlig å tenke på jula alledere i september, da blir man lei før det starter! Anonymous poster hash: 3cf1a...5b0 4
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #6 Skrevet 23. september 2013 Shotter kaffe for å få den perfekte grumpy cat-looken til når jeg beveger meg utendørs, slik at jeg kan forepeste de glade julefjolsa sin tilværelse mest mulig i de øyeblikkene de er innen rekkevidde. Glædelig jol! Anonymous poster hash: e72dd...b50
Nephthys Skrevet 23. september 2013 #7 Skrevet 23. september 2013 Får ikke lov til å tenke på jul før i desember, bortsett fra gaver så klart! Men 1. desember åpner for mølje-spising og titting på "nightmare before christmas" og "the snowman"! Da er julen rett rundt hjørnet!
Gjest avocadoen Skrevet 23. september 2013 #8 Skrevet 23. september 2013 Lager julegaver Lager pakkekalender Ser på hvordan jeg skal pakke inn gavene Lager pepperkakehus sammen med kjæresten
LittDiva Skrevet 23. september 2013 #9 Skrevet 23. september 2013 Portvin og pepperkaker med blåskimmelost, mens jeg skriver julekort og pakker gaver. 2
Alice123 Skrevet 23. september 2013 #10 Skrevet 23. september 2013 Den kommer av seg selv allerede i september. 1
Gjest avocadoen Skrevet 23. september 2013 #11 Skrevet 23. september 2013 Den kommer av seg selv allerede i september. Det er sånn med meg og! Noen synes jeg er rar fordi jeg gleder meg til jul allerede, men det er ikke noe jeg kan gjøre noe med. Ååh, skulle ønske det ikke var så lenge igjen til jul.. Kan begynne helt skikkelig på juleforberedelsene om 5 uker da, så det er egentlig ikke så fryktelig lenge til når man tenker over det. 1
Alina X Skrevet 24. september 2013 #12 Skrevet 24. september 2013 Lager julegaver Baker julebakst Pynter og rydder Kjøper duftlys som lukter jul,eksempelvis epe og kanel og appelsin Har masse klementiner,hasselnøttet og valnøtter stående fremme Prøver å delta på flest mulig julemarkeder ol
Mafalda Skrevet 24. september 2013 #13 Skrevet 24. september 2013 Den kommer av seg selv i slutten av november. Da braker det løs med juleavslutninger og julekonserter, gløgg og pepperkaker og Lucia i barnehagen, så det går av seg selv. Kombinert med pakking av julegaver, røkelse og The Priests (og Slade!) på øret, så er stemningen på topp! Snø er også en fordel, men det kan man jo ikke styre...
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #15 Skrevet 24. september 2013 Kanskje for tidlig å glede seg nå, men her i Norge har man jo nesten ingen andre høytider å se frem til, så da synes jeg det må være lov. Ser ut som halloween osv er på vei hit, men foreløpig er det vel mest en kommersiell partygreie, for barn og tenåringer. Synes det skulle vært flere av disse tradisjonelle, koselige høytidene igjen her! Selv må jeg prøve ganske hardt for å få frem noen julestemning. Har ikke barn, og familien min er ikke spesielt.. julete? Mine triks: Se på Jul i Blåfjell/Amilies Jul/Jul på Månetoppen (nei, man blir aldri for gammel til det. Det har jeg bestemt! ) Dra på julemarkeder Julerøkelse og duftlys Masse stearinlys generelt Sitte foran peisen med en god bok Julefilmer Bake julekaker Pynte, fra ca 1 desember Fråtse i klementiner Anonymous poster hash: fce14...3c6
Gjest Fluttershy Skrevet 24. september 2013 #16 Skrevet 24. september 2013 Den kommer av seg selv allerede i september. Her også. Jeg hadde lyst å finne frem julepynten i går, men fant ut at det nok ble litt i tidligste laget 1
Hecubaa Skrevet 24. september 2013 #17 Skrevet 24. september 2013 Jeg har ikke hatt julestemning på ti år så i år tester jeg Nøtteknekkeren i operaen
Hecubaa Skrevet 24. september 2013 #18 Skrevet 24. september 2013 Jeg har ikke hatt julestemning på ti år så i år tester jeg Nøtteknekkeren i operaen
Wonders Skrevet 27. september 2013 #19 Skrevet 27. september 2013 går inn på itunes juleradio som er gratis hele året setter på kongerøkelse og englespill med t-lys. Hører på itunes Sissels Jul eller Hanne Kroghs jul. Drikker julebrus fra Hamar, for den vokste jeg opp med. 1
AnonymBruker Skrevet 27. september 2013 #20 Skrevet 27. september 2013 Den kommer med julearrangementene på jobb, enten jeg vil eller ikke. Heldigvis starter det ikke før sist i november, ellers er jeg redd det kunne blitt litt mye. Anonymous poster hash: c60ba...a7d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå