AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #1 Skrevet 23. september 2013 Vi er i starten av 30 årene begge to. Møttes tidligere i sommer, og ble offisielt kjærester etter kort tid. Veldig god kjemi, uten tvil. Så begynte problemer, i det minste fra mitt ståsted. Vi har nesten ikke sex. Han sliter med ereksjonen, og vi har greid gjennomført kun to samleier. Han er veldig lite kosete. Hvis ikke jeg tar initiativ blir det svært få klemmer, kyss, holding av hender etc. Synes det er trist.. Og jeg føler ikke at han ønsker å være nær meg på den måten jeg ønsker. Han virker også lite ivrig på å være sammen med meg i hverdagen. Vi bor i samme by, men det kan ta en hel uke mellom hver gang vi møtes, og da må vi alltid ha noen form for konkrete planer. Jeg kunne tenkt meg å møtes hver dag, men da merker jeg han blir "stresset". Han har sagt han elsker meg en gang. Det er igrunn det jeg lever på nå i disse dager. For ellers virker det så kaldt, og på ingen måte som at vi er nyforelskede kjærester.... Jeg vet ikke hvordan jeg skal ta opp temaet med han heller. Føler meg dum og at jeg venter gull og grønne skoger. Anonymous poster hash: d7659...08e
Majott Skrevet 23. september 2013 #2 Skrevet 23. september 2013 Huff nei, jeg hadde gått videre når det blir sånn etter kun noen mnd. At dere hadde god kjemi i starten, er ingenting verdt når den ikke varer. 3
hercules2013 Skrevet 23. september 2013 #3 Skrevet 23. september 2013 du trenger en god ereksjon... 5
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #4 Skrevet 23. september 2013 Lover ikke bra. God kjemi i starten sier du? Vel, dere ER i starten, og har ikke god kjemi! Ikke lur deg selv, det taper du bare på i lengden. Anonymous poster hash: 1f725...d27 2
Gjest Lava Skrevet 23. september 2013 #5 Skrevet 23. september 2013 Virker litt som om dere egentlig bare skulle ha vært en sommerflørt og ikke noe mer. Det er såpass tidlig at jeg regner med at dere ikke er altfor knyttet til hverandre. Du burde ta en prat med han og høre om det er sånn han er, eller om det er noe som hindrer han fra å være mer kjærlig og varm mot deg. Også må du jo forberede deg på at det er sånn han er og at noe mer innsats fra hans side vil være falskt og påtatt. Vil du ha et slik forhold? Hvis nei, slå opp. Hvis ja, jobb med det!
Gjest Caroline55 Skrevet 23. september 2013 #6 Skrevet 23. september 2013 (endret) . Endret 9. november 2013 av Caroline55
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #7 Skrevet 23. september 2013 Er det dødt fra starten slik du beskriver, så er det ganske utrolig om alt plutselig skal snu nå og bli helt fantastisk.. Synes også forøvrig det er spesielt å si til noen "jeg elsker deg" etter såpass kort tid. Kan jo også være at mannen rett og slett har følt det har gått for fort fram og blitt stresset.. Hvis det du føler du trenger er en mann som vil kose mye og ha mye sex (som jo er den mest vanligste oppfattelsen av hvordan et forhold skal være), så ville jeg nok droppet han.. du føler deg jo ikke tilfredsstilt på noen som helst måte men går bare rundt og har det kjipt.. så hva er poenget? Regner heller ikke med at å ta den praten er noe fruktbart, og er vel litt rart om man føler man må ha den vanskelige praten så tidlig selvom det ikke er noen fasit på hvordan forhold utvikler seg, så klart.. Men det at dere ikke møtes HVER dag vet jeg ikke om du hadde kunnet forvente uansett.. og synes det er litt mye å kreve.. Man har jo tross alt også andre ting i livet. Anonymous poster hash: c7de2...c04
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2013 #8 Skrevet 23. september 2013 Har han vært i forhold tidligere, eller har han vært veldig tilbakeholden? Hvordan er han sammen med andre? Går ut fra at dere ikke har snakket sammen om det du tenker på, mulig det ikke er noen vits dersom han er typen som trekker seg tilbake, men jeg synes du skulle forklart hvordan du har det for å se hva han tenker om det.
Gjest Chloe87 Skrevet 23. september 2013 #9 Skrevet 23. september 2013 Når det starter slik så tidlig så sier det seg selv at forholdet er dødfødt.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #10 Skrevet 23. september 2013 du trenger en god ereksjon... Ha ha ha, ja!! så sant som det er sagt. Ikke ha dårlig samvittighet, TS. Det er lov å gå ut av forhold, og særlig når forelskelsen er borte etter så kort tid. Anonymous poster hash: 72087...0e9
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #11 Skrevet 23. september 2013 Har han vært i forhold tidligere, eller har han vært veldig tilbakeholden? Hvordan er han sammen med andre? Går ut fra at dere ikke har snakket sammen om det du tenker på, mulig det ikke er noen vits dersom han er typen som trekker seg tilbake, men jeg synes du skulle forklart hvordan du har det for å se hva han tenker om det. Han får ikke ereksjon, de har gjennomført 2 samleier i hele forholdet sitt, og han er heller ikke så ivrig på å møte henne. HVA ER DET Å SNAKKE OM? Anonymous poster hash: 72087...0e9 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #12 Skrevet 23. september 2013 Vi er i starten av 30 årene begge to. Møttes tidligere i sommer, og ble offisielt kjærester etter kort tid. Veldig god kjemi, uten tvil. Så begynte problemer, i det minste fra mitt ståsted. Vi har nesten ikke sex. Han sliter med ereksjonen, og vi har greid gjennomført kun to samleier. Han er veldig lite kosete. Hvis ikke jeg tar initiativ blir det svært få klemmer, kyss, holding av hender etc. Synes det er trist.. Og jeg føler ikke at han ønsker å være nær meg på den måten jeg ønsker. Han virker også lite ivrig på å være sammen med meg i hverdagen. Vi bor i samme by, men det kan ta en hel uke mellom hver gang vi møtes, og da må vi alltid ha noen form for konkrete planer. Jeg kunne tenkt meg å møtes hver dag, men da merker jeg han blir "stresset". Han har sagt han elsker meg en gang. Det er igrunn det jeg lever på nå i disse dager. For ellers virker det så kaldt, og på ingen måte som at vi er nyforelskede kjærester.... Jeg vet ikke hvordan jeg skal ta opp temaet med han heller. Føler meg dum og at jeg venter gull og grønne skoger. Anonymous poster hash: d7659...08e Å få ereksjonsproblemer er veldig vanskelig for en mann. Det er mest sannsynlig grunnen til lite kos og nærhet i tillegg til lite sex. Synes du skal snakke med ham, få han til å gå til lege, det er oftest en grunn til dette, som kan gjøres noe med. Men ta det opp på en veldig fin måte, han føler seg nok som "lite mann" nå, ingen grunn til å gjøre det verre for han. Håper det ordner seg. Anonymous poster hash: 8f70d...334
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå