AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #1 Skrevet 23. september 2013 Hei! Jeg elsker eks min men nå er hun fått ny kjæreste... vi er barna sammen og nå vet ikke hvordan jeg skal spørre henne får en ny sjansen og samtidig jeg vet ikke om jeg hadde takle . Hvis hun sier nei...da dør jeg.Anonymous poster hash: b702e...50b
Hecubaa Skrevet 23. september 2013 #3 Skrevet 23. september 2013 Høres ut som det er klokt for deg å gå videre - både fordi eksen din tydeligvis har gjort det og fordi det er stor sannsynlighet for at du kommer til å sitte enda mer knust tilbake når hun sier nei.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #4 Skrevet 23. september 2013 Det kommer an på om kjæresten hennes er førstevalget eller ikke. Noen ganger får man seg ny kjæreste fordi den andre har gått videre, men så vil man egentlig ha tilbake eksen. Spør henne... Anonymous poster hash: fd0ba...35a
hug Skrevet 23. september 2013 #5 Skrevet 23. september 2013 Hvorfor ble det slutt? Mye ha det begynte når vi skulle ha barn n2...og blei verre og verre.til slutt bry jeg mindre og mindre...men nå jeg føler at alt var min skyld. ..at jeg kunne ha støtte henne mye mer...og kunne godt igjennom det 100 millioner gang til...får og få de tilbake.jeg det veldig vondt...vet ikke hva jeg skal gjøre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå