Sprinkles Skrevet 23. september 2013 #1 Skrevet 23. september 2013 (endret) Jeg er en del av en gruppe som skal lage tiltak for å få en mer trivelig og motiverende arbeidsplass, rent designmessig. Er det noen som har noen tips å komme med? Jeg har selvfølgelig tenkt på de åpenbare tingene som bilder og planter, men hva annet er gøy? Endret 23. september 2013 av Sprinkles
Pringle Skrevet 23. september 2013 #2 Skrevet 23. september 2013 Brusfontene, fine farger på veggene, klatrestativ, saccosekker... Se hva Google har gjort
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #3 Skrevet 23. september 2013 Tenk på møteplasser - det har så mye å si for det sosiale miljøet at det finnes naturlige steder der en møter andre i løpet av dagen kaffekrok, vannbeholder, en fin utsikt Anonymous poster hash: 9aa92...0f1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #4 Skrevet 23. september 2013 Posta litt fort... Et par spennende stoler - i en moderne design, gjerne litt annerledes utforma - blir både et naturlig samtaleemne og praktisk møteplass Anonymous poster hash: 9aa92...0f1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #5 Skrevet 24. september 2013 Et hjemmekoselig, ikke for stramt, inntrykk, har mye å si synes jeg. Kjøpe en stol her og en stol der, fra antikviteterforhandlere/bruktbutikker, ikke være superstreng med å matche alt av farger og tekstiler, unngå for kalde farger, osv. Anonymous poster hash: 0bc8c...4ee
Sprinkles Skrevet 24. september 2013 Forfatter #6 Skrevet 24. september 2013 Takk for svar alle sammen! Det er ikke så mye plass til nye ting her, men veggene er jo åpne, og kanskje noen av møblene kan byttes - god ide!
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #7 Skrevet 24. september 2013 Takk for svar alle sammen! Det er ikke så mye plass til nye ting her, men veggene er jo åpne, og kanskje noen av møblene kan byttes - god ide! Om veggene er åpne vil jo den absolutt største trivselsfaktoren oppstå av at dere gjør de tette. Fortrinnsvis hele vegger, men skillevegger høye nok til at en slipper å se naboen, gardiner mot innsyn og lyddemping galore er alle topp tiltak! Anonymous poster hash: f919b...9c7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå