Gå til innhold

Hvordan ble dere forlovet / gift?

44 stemmer

1. 1. Hvordan ble dere forlovet / gift?

• Ble du fridd til?
      29
    • Fridde du selv?
      0
    • Ble dere enige om forlovelse / ekteskap?
      15
  2. 2. Hvilket kjønn har du?

• Kvinne
      43
    • Mann
      1

Anbefalte innlegg

Skrevet

Anonymous poster hash: 809c6...4cc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

opp :)

Anonymous poster hash: 809c6...4cc
Skrevet

Ble fridd til. Ikke helt planlagt. Det skjedde over en pakke med Love Hearts, vi gav hverandre annenhvert sukkertøy. Plutselig ble mannen veldig rar, og han gav meg en Love Heart som det sto "Marry Me". Jeg sa ja, og så spurte jeg ham om han ville gifte seg med meg. Litt sånn rart og søtt frieri, overhodet ikke planlagt og ganske spontant.

Mvh Yvonne :heiajente:

• Liker 2
Skrevet

Ble fridd til. Ikke helt planlagt. Det skjedde over en pakke med Love Hearts, vi gav hverandre annenhvert sukkertøy. Plutselig ble mannen veldig rar, og han gav meg en Love Heart som det sto "Marry Me". Jeg sa ja, og så spurte jeg ham om han ville gifte seg med meg. Litt sånn rart og søtt frieri, overhodet ikke planlagt og ganske spontant.

Mvh Yvonne :heiajente:

Så søtt da :D

Skrevet

Mannen min fridde til meg, skikkelig romantisk:) Vi var på fjelltur ei helg, og satt nede ved vannet og drakk kaffe som vi hadde kokt på bål og kikket på soloppgangen.

Han hadde t.o.m ringt pappa på forhånd for å spørre om "lov" til å gifte seg med meg :fnise:

(mistenker at pappa tok en seiersdans etter den telefonen, ei bekymring mindre for han!)

Gjest Frugull
Skrevet

Min mann fridde på en helt spesiell måte vi hadde døpt vår første datter og hadde selskap på ett hotell med hele familien.. Ca 30 stk. Han tar vår datter i armene og starter på en tale. En romantisk tale om hvordan han elsker meg og vår datter. Så tar han frem en eske med en nydelig armbåndsur med 12 diamanter og spør om jeg vil gifte meg med han. Både jeg og resten av gjestene gråt noen tårer...

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...