AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #1 Skrevet 23. september 2013 Hei Jeg er så skeptisk til å legge inn innlegg her, men jeg trenger styrke og gode råd. Hva gjør man når man treffer en man har ekstremt god kjemi med fra dag 1. Vi klarer ikke holde oss vekke fra hverandre, men jeg vet jo han ikke vil være sammen med meg meg, bare være venner. Vi kan ligge på sofaen og bare se på film, men som regel blir det mye kyssing. Vi har og hatt sex et par ganger, og det er helt fantastisk. Vi henger sammen kanskje 3-4 ganger uken, har kun hatt sex et par ganger ila et par mnd. Men problemet mitt er jo at jeg merker jeg begynner kanskje å tenke at det kan hende han ombestemmer seg, men gjør han egentlig det.,? Kan man ombestemme seg ang noe så stort. Vi er som bestevenner ellers, og å kutte kontakt, er en forferdelig følelse. Hvorfor gidder han å bruke tid på meg? Noen med samme erfaring?Anonymous poster hash: 5336f...cb2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #2 Skrevet 23. september 2013 Du spörr hvorfor han gidder og bruke tid på deg men hvis du vender på det hvorfor gidder du og bruke tiden din på han? Har han sagt hvorfor han ikke vill vara sammen med deg? Jag har haft en del "killkompisar" som kk och har upplevt det samme som deg..... Men det gjelder og ta ett steg tillbaka och tenke på seg sjelv og din familj.... Vad är det du egentligen vill ha i livet? :-) Anonymous poster hash: 623a4...354
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå