AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #1 Skrevet 23. september 2013 Vi skal gifte oss på Sørlandet, og jeg leter etter en flink fotograf. Jeg er ganske kresen, ettersom jeg selv har tatt bryllupsbilder, men ikke i denne landsdelen. Derfor har jeg ikke oversikt over de andre fotografene Noen som har anbefalinger? Anonymous poster hash: f0d79...05a
Residensfruen Skrevet 23. september 2013 #3 Skrevet 23. september 2013 Fotograf Sol Nodeland, To fotografer, Studio LL. Det finnes sikkert mange flere...
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #4 Skrevet 23. september 2013 Vi skal gifte oss på Sørlandet, og jeg leter etter en flink fotograf. Jeg er ganske kresen, ettersom jeg selv har tatt bryllupsbilder, men ikke i denne landsdelen. Derfor har jeg ikke oversikt over de andre fotografene Noen som har anbefalinger? Anonymous poster hash: f0d79...05a Øysteins foto, Fotografmester Belinda Bjørnestad, Lisbeth Finsådal, Aina Regina Eftestøl. Skal selv ha Lisbeth Finsådal, hun klarer å få frem en fantastisk stemning i bildene sine!! :-) Hvis du googler disse navnene så får du opp facebooksider og hjemmesider, så kan du sjekke dem ut :-)Anonymous poster hash: 4e198...56b
AnonymBruker Skrevet 24. september 2013 #5 Skrevet 24. september 2013 Tusen takk for mange gode tips, jeg har nå funnet fotograf, det ble Lisbeth Finsådal Ser ut til at hun har stor forståelse for det tekniske, samt å få frem følelser Veldig viktig for en annen fotograf! Anonymous poster hash: f0d79...05a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå