Gå til innhold

Bryllupsfotograf Vest-Agder?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi skal gifte oss på Sørlandet, og jeg leter etter en flink fotograf. Jeg er ganske kresen, ettersom jeg selv har tatt bryllupsbilder, men ikke i denne landsdelen. Derfor har jeg ikke oversikt over de andre fotografene :)

Noen som har anbefalinger? :)

Anonymous poster hash: f0d79...05a
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fotograf Sol Nodeland, To fotografer, Studio LL. Det finnes sikkert mange flere...

Skrevet

Vi skal gifte oss på Sørlandet, og jeg leter etter en flink fotograf. Jeg er ganske kresen, ettersom jeg selv har tatt bryllupsbilder, men ikke i denne landsdelen. Derfor har jeg ikke oversikt over de andre fotografene :)

Noen som har anbefalinger? :)

Øysteins foto, Fotografmester Belinda Bjørnestad, Lisbeth Finsådal, Aina Regina Eftestøl.

Skal selv ha Lisbeth Finsådal, hun klarer å få frem en fantastisk stemning i bildene sine!! :-) Hvis du googler disse navnene så får du opp facebooksider og hjemmesider, så kan du sjekke dem ut :-)

Anonymous poster hash: 4e198...56b

Skrevet

Tusen takk for mange gode tips, jeg har nå funnet fotograf, det ble Lisbeth Finsådal :) Ser ut til at hun har stor forståelse for det tekniske, samt å få frem følelser :) Veldig viktig for en annen fotograf!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...