Gå til innhold

Trene med kompis når man har type

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hadde dere blitt sjalu om kjæresten hadde jogga/trena med en av motsatte kjønn?

Anonymous poster hash: 243fa...57c
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det hadde jeg ikke.

Anonymous poster hash: c24d7...052
Skrevet

Eh, nei? :P Veldig lite sannsynlig at noe skjer da. er ikke så mange som tiltrekkes av svette trenings kropper så.

Anonymous poster hash: 16524...386

Skrevet

Nei, men hadde jeg hatt tid, ville jeg sikkert vært med. Hadde jeg blitt nekta det, da kanskje jeg skulle hatt noe i mot det.

• Liker 1
Skrevet

Nei, hvorfor skulle det være noe problem?

Anonymous poster hash: 6e9ab...942
Skrevet

Har ingenting imot det.

Anonymous poster hash: e1b50...c9d
Gjest vær kvinnen
Skrevet

Niks. Men trente selv med kompis, null følelser fra min side, men hans samboer taklet det ikke. Så det måtte vi kutte ut. Min samboer hadde heller ikke noe mot det, og heiv seg med der det passet.

Synd før de to som sliter sånn med sjalusi, og er glad til at vi ikke har det sånn.

Skrevet

Jeg ser ikke selv no problem i å trene med en kompis som jeg har kjent før jeg møtte typen og aldrig likt mer enn en kompis. Nevnte det for typen min og virka helt greit.. Men etter å ha snakka med noen venniner som sa dette var en dårlg ide som komt til å føre til sjalusi er det fint å høre andres mening:)

ts

Gjest avocadoen
Skrevet

Er helt greit for min del om han vil jogge med ei venninne, og jeg ville gjerne vært med om jeg hadde hatt tid da :)

Skrevet

Eh, nei? :P Veldig lite sannsynlig at noe skjer da. er ikke så mange som tiltrekkes av svette trenings kropper så.

Anonymous poster hash: 16524...386

hehe, ikke det?

Skrevet

Jeg ser ikke selv no problem i å trene med en kompis som jeg har kjent før jeg møtte typen og aldrig likt mer enn en kompis. Nevnte det for typen min og virka helt greit.. Men etter å ha snakka med noen venniner som sa dette var en dårlg ide som komt til å føre til sjalusi er det fint å høre andres mening:)

ts

Alt kan føre til sjalusi hvis man er sjalu av seg. Typen din har sagt at han ikke har problem med det og da hadde jeg stolt på han

Skrevet

...

Skrevet

Ser ikke problemet what so ever.

Må jo heller være bra at du trener!

For noen så er det et problem å være sammen med det motsatte kjønn uansett hvilken sammenheng det skjer. I min verden er det et latterlig problem. Kvinner og menn KAN faktisk være bare venner, folkens!

• Liker 1
Skrevet

så lenge det ikke er et problem for deg eller typen - så har det jo ikke så veldig mye å si hva andre mener. folk er forskjellige og føler ulikt om ting.

Skrevet

Nei, hadde absolutt ikke blitt sjalu. Det er helt vanlig.

Men husker eksen min ble sykt sjalu da jeg hadde mannlig treningspartner..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...