AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #1 Skrevet 23. september 2013 Hei Jeg er så skeptisk til å legge inn innlegg her, men jeg trenger styrke og gode råd. Hva gjør man når man treffer en man har ekstremt god kjemi med fra dag 1. Vi klarer ikke holde oss vekke fra hverandre, men jeg vet jo han ikke vil være sammen med meg meg, bare være venner. Vi kan ligge på sofaen og bare se på film, men som regel blir det mye kyssing. Vi har og hatt sex et par ganger, og det er helt fantastisk. Vi henger sammen kanskje 3-4 ganger uken, har kun hatt sex et par ganger ila et par mnd. Men problemet mitt er jo at jeg merker jeg begynner kanskje å tenke at det kan hende han ombestemmer seg, men gjør han egentlig det.,? Kan man ombestemme seg ang noe så stort. Vi er som bestevenner ellers, og å kutte kontakt, er en forferdelig følelse. Noen med samme erfaring?Anonymous poster hash: a694a...ec6
hug Skrevet 23. september 2013 #2 Skrevet 23. september 2013 Hvis du vil gå videre da må du si det. Men det høres ut at det er bare sex...han vil ha. 2
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2013 #3 Skrevet 23. september 2013 Nåren person sier han ikke vil være sammen med deg må du forholde deg til det og ikke tro at han skal endre mening.det han ser er detdu skal forholde deg til rettog slett
Bloggleseren Skrevet 23. september 2013 #4 Skrevet 23. september 2013 Men problemet mitt er jo at jeg merker jeg begynner kanskje å tenke at det kan hende han ombestemmer seg, men gjør han egentlig det.,? Kan man ombestemme seg ang noe så stort.Anonymous poster hash: a694a...ec6 Ang. det å ombestemme seg: Ser du noe bonding mellom ham og barnet? Ser det ut som han er i ferd med å knytte seg mer til barnet, bruker med tid på det osv?
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #5 Skrevet 23. september 2013 Han er ærlig og sier at han bare kan tenke deg som en puleveninne, hvis du ikke er ok med dette må du faktisk si ifra og være sterk Du kommer jo bare til å få mer følelser og bli enda mer såret når han ikke vil noe mer. Anonymous poster hash: 07610...fea 5
Barcelone Skrevet 23. september 2013 #6 Skrevet 23. september 2013 Må si meg enig med de andre her. Han vil gjerne ha melka uten å kjøpe kua og få med kalven på kjøpet. Jeg tror faktisk jeg hadde avsluttet det for å beskytte meg selv, for dette virker som om kommer til å gå galt for din del. Finn deg heller en mann som vil ha hele pakka. 3
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #7 Skrevet 23. september 2013 Ang. det å ombestemme seg: Ser du noe bonding mellom ham og barnet? Ser det ut som han er i ferd med å knytte seg mer til barnet, bruker med tid på det osv? Jeg håper da virkelig ikke TS har introdusert pulevennen sin for barnet?!!?? Anonymous poster hash: b1c7e...139 5
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #8 Skrevet 23. september 2013 Hei Jeg er så skeptisk til å legge inn innlegg her, men jeg trenger styrke og gode råd. Hva gjør man når man treffer en man har ekstremt god kjemi med fra dag 1. Vi klarer ikke holde oss vekke fra hverandre, men jeg vet jo han ikke vil være sammen med meg meg, bare være venner. Vi kan ligge på sofaen og bare se på film, men som regel blir det mye kyssing. Vi har og hatt sex et par ganger, og det er helt fantastisk. Vi henger sammen kanskje 3-4 ganger uken, har kun hatt sex et par ganger ila et par mnd. Men problemet mitt er jo at jeg merker jeg begynner kanskje å tenke at det kan hende han ombestemmer seg, men gjør han egentlig det.,? Kan man ombestemme seg ang noe så stort. Vi er som bestevenner ellers, og å kutte kontakt, er en forferdelig følelse. Noen med samme erfaring?Anonymous poster hash: a694a...ec6 Du må (selvsagt) regne med at han aldri noensinne kommer til å endre mening. Og så må du vurdere hva du vil. Ha status quo? Gå tilbake til rene venner? Få et fast "forhold" med bare sex og kos som aldri noensinne vil bli til mer (for mange med barn er det plenty)? Bryte all kontakt? Jeg vet ikke. Ditt valg. Alle kan ha noe for seg. Men å gå rundt og tro at han vil ombestemme seg er idioti. Anonymous poster hash: 5f646...68a 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #9 Skrevet 23. september 2013 Jeg håper da virkelig ikke TS har introdusert pulevennen sin for barnet?!!?? Anonymous poster hash: b1c7e...139 Jeg vet ikke? Hvis de er hos henne og barnet er der? Anonymous poster hash: d9fbd...804
Gjest Gjest Skrevet 23. september 2013 #10 Skrevet 23. september 2013 Må si meg enig med de andre her. Han vil gjerne ha melka uten å kjøpe kua og få med kalven på kjøpet. Jeg tror faktisk jeg hadde avsluttet det for å beskytte meg selv, for dette virker som om kommer til å gå galt for din del. Finn deg heller en mann som vil ha hele pakka. Enig. 2
Sweet77 Skrevet 23. september 2013 #11 Skrevet 23. september 2013 Han, har sagt ganske klart ifra om at han ikke kan tenke seg et forhold med en med barn fra før. Du, tenker at han kanskje kan ombestemme seg, og for å få det til å skje, legger du inn ditt eget hjerte og følelsesliv som innsats. Som du meget vel kan komme til å tape. Jeg vet ikke om det kan få ham til å endre seg. Men jeg vet at om han ikke gjør det, så har du tapt innsatsen din. Et par ting bør du tenke på. Det første er om du er i stand til å bære det tapet. Du har et barn å ta vare på, og det barnet trenger moren sin mest mulig oppegående. Så om du ikke er i stand til det bør du trekke deg ut før du knytter deg enda nærmere til ham. Det andre er om han viser noe som helst tegn til å ville snu. Om ikke, så er det lite trolig at det vil skje. Det tredje er, om han snur, vil han bli en god pappa for barnet, eller gjør han et kompromiss med seg selv for å beholde deg? Om han går på kompromiss uten å åpne hjertet sitt for barnet så vil han troligvis ikke finne tilfredshet i forholdet, og barnet vil kjennes som "en klamp om foten" for ham. Da er ikke veien lang til brudd den dagen det ikke er like stormende lenger, og du vil bli mye mer såret enn du vil bli ved å gå ut nå. Ikke lett å være fornuftig når man har sterke følelser for noen, men her gjelder det også barnet ditt. Så jeg håper du greier det likevel. Vil oppfordre deg til å ta en lang prat med ham om dette, finne ut hvor han står og ta det derfra. 2
Gjest BettyBoop Skrevet 23. september 2013 #12 Skrevet 23. september 2013 Slutt å ha sex med han. Si at du vil ha det platonisk fra nå av hvis ikke vil hsn bare såre deg 3
Gjest Daenerys Skrevet 23. september 2013 #13 Skrevet 23. september 2013 Tråden er ryddet for utestengt bruker. Daenerys, mod.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2013 #14 Skrevet 23. september 2013 Jeg håper da virkelig ikke TS har introdusert pulevennen sin for barnet?!!?? Anonymous poster hash: b1c7e...139 Håper ikke jeg heller. Anonymous poster hash: 1059a...c21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå